Jones & Stephenson - The first rebirth (stukje remix voor de lol)

bakkerij.......

Stamgast
ah ik heb voor de gein the first rebirth geremixt. Het is voor de lol en zal wel niet af gemaakt worden. Ik vind hem wel cool naar mijn mening. maar goed ieder heeft weer z'n eigen smaak he ;). De beat komt uit een Novation A-Station. Ik vind hem best wel vet. En hij

luister maar eens.

Ik heb maar 1 mening over " the first rebirth"!

Gewoon afblijven!:frons: Hoe goed je mix ook is!;) Dit is een klassieker! Daar moet je niet aan komen!:frons:

Attachments

• bonzai_anim.gif
    bonzai_anim.gif
    18,2 KB · Bekeken: 132
Inderdaad een klassieker die over 10 jaar nog lekker is.

Herinner me nog goed hoe lekker de zuigende kicks op de grote Raves klonken.8~

Origineel geplaatst door Cisco
Ik heb maar 1 mening over " the first rebirth"!

Gewoon afblijven!:frons: Hoe goed je mix ook is!;) Dit is een klassieker! Daar moet je niet aan komen!:frons:

prcies, maar tis maar voor de lol hoor dus wees maar niet bang, en er zijn al zat mixen van.

ik snap echt niet waarom iedereen zo warm loopt voor 't orgineel.. ?

Dat is de nostalgie :D

wel een lekker hihatje.

Origineel geplaatst door donbrasco
ik snap echt niet waarom iedereen zo warm loopt voor 't orgineel.. ?

ik ook niet ..

het is een zwaar gehypte plaat.. *gooit kolen op 't vuur* :duivels:

Het is een oldschool kletser van de bovenste plank, maar ja oldschool is een feeling
wat niet iedereen zal begrijpen, je moet er bij geweest zijn.
Productietechnisch ziet ie ook nog eens vernuftig in elkaar.
Kortom een topper waar je vanaf moet blijven:halleluja

haha, ik ben net zo oldskool als de meeste users hier, maar nog begrijp ik het niet (of daarom)... iedereen werd gek bij dat nummer wat ik persoonlijk geen klap aan vond.. ok, hij is vroeger vaak gedraaid, maar dat begrijp ik dus niet... wat is hier zo bijzonder aan? niks nada noppes... de emotionele waarde, niet de muzikale kwaliteit

nou ja, het deuntje is ook erg anthem-achtig dat zal zeker bijdragen. Niet elk deuntje is daar geschikt voor.

Remix> ... is er uberhaupt sprake van een remix hier? ik hoor alleeen beats van een totaal nieuw nummer, echt niks met 1st Rebirth te maken ......

Ga bijna denken dat 't een geintje was 8o)

Firts rebirth origineel is vet, zowel door productie/anthem gehalte .. dat melancholische en voor velen ook nostalgische (incl mijzelf). Een topper idd :z :walker: :dj: :halleluja :okdan: 8~

Origineel geplaatst door donbrasco
haha, ik ben net zo oldskool als de meeste users hier, maar nog begrijp ik het niet (of daarom)... iedereen werd gek bij dat nummer wat ik persoonlijk geen klap aan vond.. ok, hij is vroeger vaak gedraaid, maar dat begrijp ik dus niet... wat is hier zo bijzonder aan? niks nada noppes... de emotionele waarde, niet de muzikale kwaliteit

heiligschennis !!!!!

( maar je moet het wel ff in perspectief zien : 1st Rebirth was volgens mij de eerste plaat met zo'n droevig maar hoopvol melodietje op een hoger tempo met redelijk zware kick eronder...)

Wees origineel, bedenk iets nieuws.
Ik vind de 1st rebirth ook een heerlijk nummer, maar ik vind dat je je niet moet wagen aan remixes van zulke klassiekers. (Lees steengoede tijdloze nummers)
Het is alleen maar slecht voor je eigenwaarde, zelfvertrouwen en ego als je toch nooit het resultaat van zo'n knaller kan evenaren.

En waarom een remix van een plaat die geen remix nodig heeft? Vind ik van alle remixes van de 1st Rebirth.

No offence...het was toch maar voor de gein...:erm:

hij zegt toch ook dat die hem voor de lol en alleen voor zichzelf heeft gemaakt .... ;)
kan heel leerzaam zijn hoor voor beginnende producers om eens tracks na te bouwen,
denk dat heeel veel van de grote namen dat ook hebben gedaan in het begin.

Back