Arv
Robot
Ik snap ook die hype rond dat orgineel niet.. Ik vind het echt een ruk nummer.. Maja, ik was in die tijd ook meer een 'mellow' typ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Arv
Ik snap ook die hype rond dat orgineel niet.. Ik vind het echt een ruk nummer.. Maja, ik was in die tijd ook meer een 'mellow' typ.
Origineel geplaatst door donbrasco
go mad'r !![]()
Origineel geplaatst door bakkerij.......
klote, hijs te groot jammergenoeg waardoor de melodie nie hoorbaar is![]()
. Wave editor en RazorLame gebruiken, klaar.
Origineel geplaatst door faab
Het is een oldschool kletser van de bovenste plank, maar ja oldschool is een feeling
wat niet iedereen zal begrijpen, je moet er bij geweest zijn.
Productietechnisch ziet ie ook nog eens vernuftig in elkaar.
Kortom een topper waar je vanaf moet blijven![]()
Origineel geplaatst door Arv
ik ga me niet verdedigen op muzikale voorkeur Madr..
Ben gewoon een beetje meer fan van den beginnende techno/house periode 89-90-91 etc.. Met de gabber/hardcore periode heb ik persoonlijk helemaal nada.
Arv

BV Deadkiks "Mr Kirk, your son is dead"
Als je dit als oldschool DURFT te bestempelen heb je er echt geen ruk van begrepen.
KUT PLAAT!!!!!!! luister es ff naar de orioginele versie van 4 hero sublieme breakbeat oldschool.
Origineel geplaatst door Phase
dat is toch geen oldschool nummer, ie is uit 1993
Klink ook nu nog actueel kwa productie.
of is alles opeens oldscool omdat t wat ouder is? Oldschool zijn de tracks die de ontwikkeling van house hebben gemaakt.
Tracks waarop je hoort dat t kwa productietechnisch niet af is, maar nog in ontwikkeling was. Sommige tracks lijken vaak nu niet meer dan op een versnelde New Beat plaat.
BV Deadkiks "Mr Kirk, your son is dead" Lords Of Acid "sit on your face"

Als je dit als oldschool DURFT te bestempelen heb je er echt geen ruk van begrepen.
KUT PLAAT!!!!!!! luister es ff naar de orioginele versie van 4 hero sublieme breakbeat oldschool.