Winkels

Service

Service

Winkels zijn er zat, maar nazorg is belangrijker. Wat als je een probleem hebt en men geeft dan niet thuis of men heeft niet of nauwelijks kennis van zaken? Dan zit jij mooi met een probleem! Zo vind ik Feedback een doosjes verkoper. Men koopt groot in, hanteert daardoor aantrekkelijke prijzen maar is wel een doosjes verkoper: uitzoeken, betalen, doosje meenemen! Een winkel is afhankelijk van kennis van zaken (know how), terzake deskundige adviezen, nazorg (service). Weet jij veel, dat een PCI Powercore kaart en een PCI Motu interface elkaar dwars kunnen zitten? Of dat sommige PCI SCSI kaarten niet lekker werken in combinatie met specifieke PCI geluids- of effectkaarten? Dat soort dingen! Ik heb met diverse zaken gewerkt, waaronder Helios in Haarlen (professioneel, goed maar duur), Tach en Tally in Den Haag (was goed toen Marjou er nog werkte, neigt nu weer naar "doosjes verkoper") en Infinity 4 (tja, ..., tja, goed marketing concept...?!). Nu zit ik al een paar jaar en in volle tevredenheid bij Pro Audio Centre in Hilversum, waar je ook gewoon binnen kunt lopen voor een kopje koffie en/of om een beetje bij te praten over nieuwe apparatuur. Zowel de voorzorg als de nazorg is perfect! Sinds ik daar zit, werkt mijn studio nagenoeg zo als het moet! En dat is vooral aan Pro Audio Centre te danken. Ik zie daar niet voor niets regelmatig bekende en succesvolle mensen binnenlopen... Rest me nog te vermelden, dat Maarten's Sound & Vision in Heerenveen ook een kanjer van een leverancier is...

:peukie:

Origineel geplaatst door shortwave
Dirk Witte te Amsterdam

Nederland Muziek te Almere

Studio De Dijk te Alkmaar

Morel Muziek te Veenendaal

The Sound Shop te Amsterdam en te Amstelveen

Zo! Stap maar in de auto of trein en sla je slag! :D
(Ow jah... deze winkels liggen allemaal dichter bij de evenaar dan de provincie Friesland ;) )

Hey bedankt voor het plaatsen van die link over die winkel in Almere. Daar zie ik die Edirol PCR-30
voor 159 euro. Heb hem nergens zo goedkoop kunnen vinden, dus morgen ga ik hem ff kopen :okdan:

Live music Instruments in Arnhem is ook een erg prettige zaak. Heb daar veel dingen weggehaald.
Als je daar de hele dag wil zitten klooien vinden ze dat prima.
Allemaal ervaren muzikanten en studiotechnici, dus ook met vragen kun je goed terecht.
Prijzen zijn middenmoot, maar service en nazorg is absolute top.

Origineel geplaatst door MrM
In Zwolle zit BIG-One music, (Rietelaan), je mag er dingen uitproberen, en ze zijn inderdaad groot behuisd...

Hij is in het algemeen wel wat duurder dan Feedback...

Tja, en sinds het vertrek van een forumlid als verkoper aldaar is er daar nog maar bijzonder weinig interessante apparatuur te vinden. Laat staan interessante prijzen.

Big-One is, waarschijnlijk evenals de meeste van de middelgrote winkels die hier genoemd zijn, alleen interessant om je Squier starterssetje te kopen, of eens langs te gaan als je vlug een setje snaren, een kabeltje of een statiefje nodig hebt.

(Neemt niet weg dat bijna 1/3 van mijn apparatuur daar vandaan komt (Juno106,AX73,309,Soundcraft tafel, en nog wat), maar dat was tijdens betere perioden)

Back