Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Deze vind ik goed !
Alsof er 1 verkoper rondloopt die geen praatjes verkoopt !
Denk eens na over het principe van een winkel met stock. Wat is de primaire zorg van een winkel ? Juist : stock verkopen.
Geloof me, er loopt geen enkele verkoper rond die daar niet mee bezig is. De baas van de winkel wil het namelijk zo.
Als je 2000 euro budget hebt, zullen ze je voor 1999,- euro proberen te verkopen, zelfs als ben je gesteld voor 500 euro.
En ik kan het weten, want ik ben zelf mijn carrière begonnen als verkoper van studio-materiaal...
Origineel geplaatst door BasicSystem
Dat gaat misschien op voor kleine zaakjes op de hoek van de Dorpsstraat in Ons Dorp maar niet voor een grote winkel.
Daar geldt hoe meer voorraad van een partij des te lager de inkoopprijs, des te lager de verkoopprijs en des te groter het voordeel voor de klant. Kijk maar naar de grote winkels. Die liggen echt niet wakker van wat overstock en gaan hun verkopers heus niet dwingen om het te slijten.
Origineel geplaatst door kGk
Is er verders trouwens niets in Eindhoven? Valt me anders eerlijk gezegd wel een beetje tegen van zo'n stad :confused:
Origineel geplaatst door shortwave
Dirk Witte te Amsterdam
Nederland Muziek te Almere
Studio De Dijk te Alkmaar
Morel Muziek te Veenendaal
The Sound Shop te Amsterdam en te Amstelveen
Zo! Stap maar in de auto of trein en sla je slag!![]()
(Ow jah... deze winkels liggen allemaal dichter bij de evenaar dan de provincie Friesland)
Dat gaat misschien op voor kleine zaakjes op de hoek van de Dorpsstraat in Ons Dorp maar niet voor een grote winkel
Origineel geplaatst door metatron
Feedback vind ik ook maar zuigen. Heb ik vorig jaar voor zo`n 5000 euro`s inkopen gedaan, denk ik begin eens over korting en klantenkaart, nee daar kunnen we niet aan beginnen en blablabla.
Oftewel die zien mij niet meer terug, hooguit om ff aan een synth te klooien.
Klantenkaart bestaat volgens mij helemaal niet.

Origineel geplaatst door Roel_en_Sam
En zeg ik voor deze prijs neem ik hem mee.
KLAAR!!!
Origineel geplaatst door kGk
Niemand...? Is er dan verder echt niets?

Origineel geplaatst door metatron
Feedback vind ik ook maar zuigen. Heb ik vorig jaar voor zo`n 5000 euro`s inkopen gedaan, denk ik begin eens over korting en klantenkaart, nee daar kunnen we niet aan beginnen en blablabla.
Oftewel die zien mij niet meer terug, hooguit om ff aan een synth te klooien.