Ytse
༼ つ ◕_◕ ༽つ
Snap zo gauw niet waarom de andere knoppen geen midi data uitzenden, misschien een beetje te snel gekeken.
Misschien kijk je alleen naar CC. Ik weet wel dat mijn EA1 alleen NRPN uitzend.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snap zo gauw niet waarom de andere knoppen geen midi data uitzenden, misschien een beetje te snel gekeken.
Origineel geplaatst door Ytse
Misschien kijk je alleen naar CC. Ik weet wel dat mijn EA1 alleen NRPN uitzend.

Origineel geplaatst door sander
Zie je van elke draaiknop de data dan verschijnen?
Nog even over de ER-1. Je kan natuurlijk dus een stuk of 10 midinoten toewijzen. Voor elke geluid zeg maar.
Je kan niet terwijl het apparaat afspeelt de midinoot die is toegewezen aan bijv de hihat knop wijzigen.
Nog even over de ER-1. Je kan natuurlijk dus een stuk of 10 midinoten toewijzen. Voor elke geluid zeg maar.
Je kan niet terwijl het apparaat afspeelt de midinoot die is toegewezen aan bijv de hihat knop wijzigen.
Origineel geplaatst door nick nova
Ok!
Meer moet ie eigenlijk niet doen. Alles wordt toegewezen in de sampler.
Hoe zit het nou precies met velocities per step programmeren dan?
Panning moet ik laten vallen dan?
Zit er iets van een swing functie op ofzo?
... en dat ie machines kan linken aan elkaar ...Origineel geplaatst door donbrasco
je vergeet dat ie ook nog een stereo filterinput heeft...![]()

Origineel geplaatst door r.5
... en dat ie machines kan linken aan elkaar ...

kan je bvb 16 kicks (of externe synths) layeren en ze met 1 noot alle 16 tergelijk triggerenOrigineel geplaatst door donbrasco
haha, nu zeg je me wat.. dit heb ik nog geeneens geprobeerd..![]()

?Origineel geplaatst door nick nova
Thanks nogmaals.
Ja, de prijs speelt momenteel ook wel wat mee, Sander heeft wel gelijk.
Ik dacht de ER-1 van een vriend eens te leen te vragen, misschien eens op een rm1x te gaan tokkelen. ook die simpele mam-sequencer lijkt me wel wat.
Effe korte reaktie ook over de Machinedrum? Hoe klinken die drums in de mix (ivg tot bv een 80?
Ik heb het idee dat het allemaal heel hard kan, maar dat het smoothe gehalte daarbij minder relevant wordt. Klinkt het analoog?

):