korgkonijn
stoffige zomp
Origineel geplaatst door 6 trak
flashy sites is voor breezahz![]()
Origineel geplaatst door MadR
mooi is voor disney, britney en consorten !!!
mafekeesen
waarom gaan jullie niet naar teletekst kijken?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door 6 trak
flashy sites is voor breezahz![]()
mooi is voor disney, britney en consorten !!!
waarom gaan jullie niet naar teletekst kijken?Origineel geplaatst door donbrasco
Vergelijk jij jezelf met Klaus?
![]()
)
Origineel geplaatst door korgkonijn
als iemand een mooie site heeft, betekent dat in mijn ogen dat hij zichzelf en de info die hij aanbied serieus neemt, de moeite neemt
ik vind de site van Klaas Schultze idd RUKKERdanRuk>het zou verboden moeten worden, vervuiling van het net!
maar goed... omdat hij hij is zien we het door de vingers
[mischien kan hij beter alleen muziek maken ipv sites?]
nou nou zijn we bij de slager? rookworst das pas mooi! :confused:
@ MadR: wat een ammateur-opmerking, tis niet aan je pagina te zien, want die is wel mooi...
sorry hoor topic starter maar mooi zegt niks
aan een mooi kut wijf heb ik geen hol aan ..
oprotten met mooi !!!
functioneel is 1
en dat is deze site gewoon (...)
Origineel geplaatst door phochos
Nee, ik zou niet durven om me te vergelijken met de Grote Meester. Maar ik bedoel: Als je zijn website saai vind, zul je de mijne zeker even saai vinden (hoewel er op mijn www.phochos.org natuurlijk wel mp3's staan)
Phochos
![]()
als een trap je synths plaatsen 
(...)en geen mp3's op je site is slim scheelt bakken met geld ivm bandbreedte en als je echt geintereseerd bent in zijn muziek dan vind je het wel ..
Origineel geplaatst door quisnam
Duh! Hij is musikant. Maar muziek heeft hij niet.
- "Hoi slager, heb je ook een biefstuk?"
- "Nee, slachten doe ik niet wat scheelt mij bakken vol afwas. Al die messen vies en zo.... Dus geen vlees."
Geef nou maar toe. Schulze (of mischien was het z'n neefje) dacht gewoon: oh ja ik moet ook nog een site hebben tegenwoordig. En hij kende nog een 'mannetje' die voor weinig deed, want geloof me, dit is ECHT NIET gemaakt door een professional!
(ja ik weet het ik drijf door
)Origineel geplaatst door maxdox
(...) dvd releases, tjiesto t-shirts, tjiesto mokken, tjiesto boxershorts, tjiesto petten (...)
Origineel geplaatst door maxdox
Sjezus wat een bullshit discussie.. meen je dit nou serieus of is dit één grote grap? Wat heeft het nou voor een zin om te liggen mauwen over de WEBSITE van klaus.... wees blij dat ie er eentje heeft...
Wordt anders fan van dj tiesto, die pakt de verzorging "eromheen" tenminste wél professioneel aan:
dvd releases, tjiesto t-shirts, tjiesto mokken, tjiesto boxershorts, tjiesto petten.....![]()
(ja ik weet het ik drijf door
)
Origineel geplaatst door Digimod
:confused: wat heeft Tiesco nu weer met klaus te maken...
beetje 10000 km off topic denk ik....

Origineel geplaatst door Nolet
Nou....niet helemaal off topic IMHO....
Die hele Tangerine Dream / Klaus Schulze, Vangelis, Jean Michel Jarre (gooi het allemaal maar op een hoop) zeventiger jaren zweefsynth muziek is ongeveer de grootste baggermuziek uit dat tijdperk. Tiesto is de grootste bagger uit ons tijdperk. Een mooie link dacht ik zo.
En nu ga ik schuil zoeken voor al het gesodemieter wat ik aan mijn kop krijg door deze uitspraak. Door van die 40-ers met een licht grijzend staartje en een TieDie T-shirt aan.....
![]()