Klaus Schulze Sucks

Origineel geplaatst door 6 trak
flashy sites is voor breezahz :D

Origineel geplaatst door MadR
mooi is voor disney, britney en consorten !!!

mafekeesen :dubbel: waarom gaan jullie niet naar teletekst kijken?

Gaat het nu om de Muziek of de website van Klaus , liever een website die minder is
dan andersom
Ja en wat betreft zijn muziek , klaus is een beetje de weg kwijt maar dat
is oud nieuws , natuurlijk heeft hij mooie muziek gemaakt maar dat is al weer een tijdje geleden ( Moondawn ,Mirage, Dune etc..).
Wat hij nu maakt ja dacht dat hij elk jaar Historic Edition uitbrengt, voor
de rest hou ik het niet meer bij..

You *Can* Judge a Book by Its Cover

Re: Re: Re: Klaus Schulze Sucks

Re: Re: Re: Klaus Schulze Sucks

Origineel geplaatst door donbrasco
Vergelijk jij jezelf met Klaus?

:kimono:

Nee, ik zou niet durven om me te vergelijken met de Grote Meester. Maar ik bedoel: Als je zijn website saai vind, zul je de mijne zeker even saai vinden (hoewel er op mijn www.phochos.org natuurlijk wel mp3's staan:D )

Phochos

:W

Origineel geplaatst door korgkonijn
als iemand een mooie site heeft, betekent dat in mijn ogen dat hij zichzelf en de info die hij aanbied serieus neemt, de moeite neemt
ik vind de site van Klaas Schultze idd RUKKERdanRuk>het zou verboden moeten worden, vervuiling van het net!
maar goed... omdat hij hij is zien we het door de vingers
[mischien kan hij beter alleen muziek maken ipv sites?]

nou nou zijn we bij de slager? rookworst das pas mooi! :confused:

@ MadR: wat een ammateur-opmerking, tis niet aan je pagina te zien, want die is wel mooi...

Je hebt websites die zijn zo mooi echt super maar als je het product
gaat beluisteren dan ga je echt janken zo slecht !!

sorry hoor topic starter maar mooi zegt niks

aan een mooi kut wijf heb ik geen hol aan ..
oprotten met mooi !!!

functioneel is 1
en dat is deze site gewoon (...)

Mooi zegt een heleboel! Veel mensen op dit forum lijken mooi te verwarren met traag en ingewikkeld. Alsof er geen mooie websites zijn die snel en toegankelijk zijn.

De site van schulze is trouwens ver voorbij lelijk: er is gewoon niet over vorm nagedacht. Geen keuzes gemaakt i.p.v. de verkeerde keuzes. Nog erger.

Trouwens aan een lelijk kut wijf heb je nog minder.

Re: Re: Re: Re: Klaus Schulze Sucks

Re: Re: Re: Re: Klaus Schulze Sucks

Origineel geplaatst door phochos
Nee, ik zou niet durven om me te vergelijken met de Grote Meester. Maar ik bedoel: Als je zijn website saai vind, zul je de mijne zeker even saai vinden (hoewel er op mijn www.phochos.org natuurlijk wel mp3's staan:D )

Phochos

:W

Echt een Klaus setup :D als een trap je synths plaatsen ;)

idd. Ik heb liever een basic website (het is niet lelijk, maar basic) met goeie informatie dan een overdreven Flash pagina met 0.0 info. Helaas verzuipen we op het net in die maffe klote Flash rommel.. Mensen vergeten vaak dat websites er zijn om informatie te geven en niet om een "ohhh wat mooi bewegend allemaal!" effect op te roepen..

Arv

(...)en geen mp3's op je site is slim scheelt bakken met geld ivm bandbreedte en als je echt geintereseerd bent in zijn muziek dan vind je het wel ..

Duh! Hij is musikant. Maar muziek heeft hij niet.

- "Hoi slager, heb je ook een biefstuk?"
- "Nee, slachten doe ik niet wat scheelt mij bakken vol afwas. Al die messen vies en zo.... Dus geen vlees."

Geef nou maar toe. Schulze (of mischien was het z'n neefje) dacht gewoon: oh ja ik moet ook nog een site hebben tegenwoordig. En hij kende nog een 'mannetje' die voor weinig deed, want geloof me, dit is ECHT NIET gemaakt door een professional!

Origineel geplaatst door quisnam
Duh! Hij is musikant. Maar muziek heeft hij niet.

- "Hoi slager, heb je ook een biefstuk?"
- "Nee, slachten doe ik niet wat scheelt mij bakken vol afwas. Al die messen vies en zo.... Dus geen vlees."

Geef nou maar toe. Schulze (of mischien was het z'n neefje) dacht gewoon: oh ja ik moet ook nog een site hebben tegenwoordig. En hij kende nog een 'mannetje' die voor weinig deed, want geloof me, dit is ECHT NIET gemaakt door een professional!

je hebt ook Pro web makers die hebben geen verstand van vormgeving
dan zit het technische goed in elkaar maar ziet er gewoon niet uit.

Sjezus wat een bullshit discussie.. meen je dit nou serieus of is dit één grote grap? Wat heeft het nou voor een zin om te liggen mauwen over de WEBSITE van klaus.... wees blij dat ie er eentje heeft...
Wordt anders fan van dj tiesto, die pakt de verzorging "eromheen" tenminste wél professioneel aan:
dvd releases, tjiesto t-shirts, tjiesto mokken, tjiesto boxershorts, tjiesto petten.....:gaap: :stupid (ja ik weet het ik drijf door :) )

Origineel geplaatst door maxdox
(...) dvd releases, tjiesto t-shirts, tjiesto mokken, tjiesto boxershorts, tjiesto petten (...)

Precies. En stel je nu voor dat zijn muziek ook nog eens prachtig was! Zou dat niet mooi zijn.

Origineel geplaatst door maxdox
Sjezus wat een bullshit discussie.. meen je dit nou serieus of is dit één grote grap? Wat heeft het nou voor een zin om te liggen mauwen over de WEBSITE van klaus.... wees blij dat ie er eentje heeft...
Wordt anders fan van dj tiesto, die pakt de verzorging "eromheen" tenminste wél professioneel aan:
dvd releases, tjiesto t-shirts, tjiesto mokken, tjiesto boxershorts, tjiesto petten.....:gaap: :stupid (ja ik weet het ik drijf door :) )

Heb je ook Tiesco shampoo....

Ik slaap trouwens nog altijd in een Star Wars slaapzak. echt Cool

<knip>
tiesto...

Attachments

• blue.jpg
    blue.jpg
    10,6 KB · Bekeken: 95
:confused: wat heeft Tiesco nu weer met klaus te maken...

beetje 10000 km off topic denk ik....

Origineel geplaatst door Digimod
:confused: wat heeft Tiesco nu weer met klaus te maken...

beetje 10000 km off topic denk ik....

Nou....niet helemaal off topic IMHO....

Die hele Tangerine Dream / Klaus Schulze, Vangelis, Jean Michel Jarre (gooi het allemaal maar op een hoop) zeventiger jaren zweefsynth muziek is ongeveer de grootste baggermuziek uit dat tijdperk. Tiesto is de grootste bagger uit ons tijdperk. Een mooie link dacht ik zo.

En nu ga ik schuil zoeken voor al het gesodemieter wat ik aan mijn kop krijg door deze uitspraak. Door van die 40-ers met een licht grijzend staartje en een TieDie T-shirt aan.....

:duivels:

Origineel geplaatst door Nolet
Nou....niet helemaal off topic IMHO....

Die hele Tangerine Dream / Klaus Schulze, Vangelis, Jean Michel Jarre (gooi het allemaal maar op een hoop) zeventiger jaren zweefsynth muziek is ongeveer de grootste baggermuziek uit dat tijdperk. Tiesto is de grootste bagger uit ons tijdperk. Een mooie link dacht ik zo.

En nu ga ik schuil zoeken voor al het gesodemieter wat ik aan mijn kop krijg door deze uitspraak. Door van die 40-ers met een licht grijzend staartje en een TieDie T-shirt aan.....

:duivels:

klopt vroeger maakte ze muziek en tegenwoordig maken ze bagger maar
wat
heeft dit nu met klaus te maken , dit keer is het 100.000 KM Off topic en
ik wacht alleen nog op wie het in zijn hoofd haalt om klaus te vergelijken met
frans Bauer.

Klaar !! , we zijn net begonnen .
Dit is gewoon een lang intro dat was in de jaren 70 normaal
bij deze muziek dan had je tijd genoeg om een stickje op te steken..

Back