Timbaland rulez!!

Bass

Gepokt en gemazeld
Nieuwe CD Missy Elliott geluisterd, en weer wat van die heerlijke BEATS!!!

Zoals deze :
[ben benieuwd hoe ze die kick hebben gemaakt]

Timbaland rulez!

"this is not a test" is supervet!

Timbaland vind ik zeker wel een van de origineelste mensen in de hiphop op dit moment! En hij is nog goed ook! :)

ben afgehaakt bij die belachelijke vorige missy elliot cd (die met die xtc shit erop).... dit klinkt wel weer okee, maar ik koop geen hiphop albums meer voordat ze eens begrijpen dat er meer nodig is als 1 of 2 goeie nummers en de rest totale crap.

Timbaland orgineel??? Echt niet. Ik hoorde gistern nog dat nummer met die bolle blanke rapper.
Die clip dat ze in gevangenissenpakken rondlopen en Timbaland probeert te zingen.
Nauw als die muziek werk van hem is dan kan ik alleen maar zeggen =(

Origineel geplaatst door sander
Timbaland orgineel??? Echt niet. Ik hoorde gistern nog dat nummer met die bolle blanke rapper.
Die clip dat ze in gevangenissenpakken rondlopen en Timbaland probeert te zingen.

Aan jou muzikale mening hecht ik totaal geen waarde... :duivels:

Origineel geplaatst door sander

bubba sparxxxx...dat sucked......heeeeeeel erg.............maar dat klinkt ook compleet niet als timbaland imho...

btw, "this is not a test" heeft eerder 2 slechte nummers en de rest VET dan andersom....het is echt een stijloefening in minimaal fonkende hiphop sijeeeeeeeeeeettttttt...........man...die beats zijn ZO VET!

okee olaf... bedankt voor de tip... zal ik'm toch maar eens gaan checken... ben zelf namelijk ook een groot liefhebber van timbaland-beats, vandaar dat het gewoon pijn doet alstie van die troep uitbrengt :stupid

ben afgehaakt bij die belachelijke vorige missy elliot cd (die met die xtc shit erop).... dit klinkt wel weer okee, maar ik koop geen hiphop albums meer voordat ze eens begrijpen dat er meer nodig is als 1 of 2 goeie nummers en de rest totale crap.

das kwestie dan verder kijken dan de top40 boske...

overigens vond ik zn oudere werk wat beter..maar tis ansich neit mijn ding

Origineel geplaatst door Christov
das kwestie dan verder kijken dan de top40 boske...

heb je waarschijnlijk wel gelijk in... ik heb al heel lang niks meer geprobeerd zelf...
ben nog steeds tevreden met m'n ouwe eric b & rakim, schooly d etc. platen.... vindt het nou erg moeilijk om het kaf van het koren te scheiden (wegens de enorme hoeveelheid releases)... maar ja... ik ben dan ook niet dag en nacht met hiphop bezig ;)

Origineel geplaatst door koediman
ben nog steeds tevreden met m'n ouwe eric b & rakim, schooly d etc. platen.... vindt het nou erg moeilijk om het kaf van het koren te scheiden (wegens de enorme hoeveelheid releases)... maar ja... ik ben dan ook niet dag en nacht met hiphop bezig ;)

ja, dat waren nog eens tijden.

ik ben zelf niet kapot van zijn werk, al die beats die ik tot nu toe van hem gehoord heb zijn super "clean" en van die sound hou ik niet, net als dat ik 50 cent geen zak aan vind, geef mij maar lo-fi stuf, (fatman scoop, bone crusher en killer mike vind ik wel erg cool(imho))

Back