Origineel geplaatst door l-rs
Een automatisch startend muziekje (het is kwart voor 2 's nachts
) dat eruit beukt is geen fijne binnenkomer. En omdat ik het deuntje alleen door het sluiten van de browser weer kan stoppen, ben je me ook weer kwijt.
Keus aan de gebruiker laten dus, of hij iets wil horen. Vind ongevraagde muziek (of dat nu mp3 of midi is) een van de doodzondes van een webpagina.
Maakt 't in ieder geval gelijk een stuk amateuristischer, en dat kan toch niet de bedoeling zijn!
Niet overdrijven he! Het is in de eerste plaats een website waar hij zn muziek presenteert en dus vind ik een eigen deuntje wel een goed idee op de homepage. Ok, liefst geen beukende acid-geluiden, maar een chill loopje op de achtergrond tijdens het surfen, vind ik de max.
De structuur van de website zit goed in mekaar (surft zeer easy!), alleen vind ik de tekstinhoud, fotos en algemene lay out niet zo goed (vooral die fel-blauwe kleuren) en idd zoals hierboven reeds vermeld, bij de Discography hoeft er helemaal niets van je gear te staan, maar wel info over je composities en releases.
Maw, er is nog veel werk aan de winkel!!
Tip: Maak ergens op de pagina een luidspreker-icoontje waar de bezoeker de muziek aan en uit kan zetten. Of maak een inrto-page waar de bezoeker kan kiezen of hij de site binnengaat met of zonder muziek (kan je meteen nog een klein introductie-animatie-filmpje laten zien over jezelf)
Oh en haal je foto van die hoofdpagina!! Deze past enkel bij je biography. Ik denk dat je zonder foto meer de aandacht van de platenfirmas trekt. Denk aan je imago! Begrijp me niet verkeerd. Want je maakt toch wel vrij 'stoere', stevige dance muziek en met zo n brave foto van jezelf ernaast maakt de combinatie van de twee (brave foto + 'stoere' muzek) een beetje lachwekkend.
Maar dit terzijde. Je produkties klinken echt vet!! :halelluja En dat ist belangrijkste dacht ik zo..