Microfoon hok en akoestiek

BOPH3

www.hadrie.nl
Hey mensen,

Ik heb net een kast in mijn kamer verbouwd en het is nu officieel een opname hok, je kan er net met 1 persoon instaan, maar het is nuttig.
Ik heb nog niks gedaan aan akoestiek en geluidsdemping behalve de bovenste deur.
(Heb op de binnekant van de deur een dikke doek vastgeniet, en daarover een triplex plaat die alles afdekt met een anderhalf cm ertussen, ik wil ook de hele boel gaan bedekken met eierdozen (je kan al raden dat ik een student ben die krap bij kas zit :) )Alleen doe ik er goed aan om ALLES te gaan bedekken of is alleen rond je mic aanraadbaar? en zal ik de bovenkant bedekken met een doek zodat het geheel schuin afloopt? Weten jullie ook waar isolatie/eierdozen materiaal voor mij te verkrijgen is in mijn budget (max 100 euro)? :P Verder komen er nog wel foto's van deze week vind het echt heel cool ben er ook wel trots op dat ik dit gewoon ff gedaan heb :)

Let me know!

Peace BOPH3

je kunt gewoon eiermatrassen kopen die zijn ook niet erg kostbaar,even naar de campingzaak en voila!!! heb ik ook gedaan...

jah idd daar zat ik ook aan te dneken,
weet je nog hoeveel dat was per vierkante mtr?

THNX Voor hulp enzo

Misschien zit er wel 'n kippenboer in je buurt. Deze komen om in van die kartonnen tray-tjes.
In ruil voor 'n krat bier (en daar hebben de meeste studenten dan weer GEEN gebrek aan ;) ), kun je vast wel e.e.a. bereiken.

Back