Ik ben bezig uit te zoeken hoe ik aan midi bass-pedals kan komen. Nu zijn die dingen gruwelijk duur (in vehrouding tot wat je voor je geld krijgt) en heb ik nog een Yamaha Electone ME-30 electronisch orgel thuis staan, inclusief (gratis) pedalen. Die wil ik dus wel gaan gebruiken, maar er is een probleempje. Bij dat orgel is het mogelijk de manualen eraf te schroeven. Daarvoor moet je, uiteraard, een stekker loshalen, die de verbinding tussen de pedalen + de zwelpedaal en de rest maakt. Het lijkt mij dat die stekker voor (een soort?) midiverbinding zorgt. Ik heb er alleen geen flauw idee van wat voor stekker dit is en heb er geen aansluitingen voor (behalve op het orgel natuurlijk).
Dus: kan iemand dit geval herkennen? Zijn er verlengstukken voor waarmee ik 'm als midikabel kan gebruiken en kan aansluiten op een synth? Of moet ik de kast nog verder openschroeven?
(excuses voor de lage kwaliteit van de foto's, maar volgens mij is de stekker toch wel te herkennen)
Dus: kan iemand dit geval herkennen? Zijn er verlengstukken voor waarmee ik 'm als midikabel kan gebruiken en kan aansluiten op een synth? Of moet ik de kast nog verder openschroeven?
(excuses voor de lage kwaliteit van de foto's, maar volgens mij is de stekker toch wel te herkennen)