junox2 refx vanguard

nou ik denk dat ik al mijn hardware maar wegpleur.... :D de software wordt steeds vetter en vetter!!!

i'll be damned!!!!

Als alles goed is kun je hem a.s. maandag kopen, tenminste dat vertelt de maker op het KVR forum. Demo is echt erg lekker, alleen zitten wel veel effecten over, dus eerst maar ff demo downen.

Zozo, dit klinkt wel erg goed zeg!
Is er al een prijs bekend?
Als 'ie onder de 150 euro is zal ik er toch maar eens aan gaan denken dit stukje software aan te schaffen, ook al was dat geld ergens anders voor bedoeld :D

Origineel geplaatst door Digdoj
Als alles goed is kun je hem a.s. maandag kopen, tenminste dat vertelt de maker op het KVR forum. Demo is echt erg lekker, alleen zitten wel veel effecten over, dus eerst maar ff demo downen.

volgens mij worden enkel de interne effecten gebruikt hoor....er zit een reverb in en een delay,en meer effecten hoor je eigenlijk niet in de demo...

Zooo geen andere woorden dan VET!
Deze moet ik zeker hebben wanneer hij uitkomt! Is er niet een bekend alternatief voor?

Het is by the way de eerste vette DEMO die ik van de makers van een synth hoor! Ik neem althans aan dat de makers de demo gemaakt hebben ;)

phoe netjes. kan haast niet wachten. moet zeggen dat ik al discussie had welke synth dit nou was en ik had me geld toch gezet op een jp8080. kan je nagaan. vind hem echt steengoed. de lat van sofsynth's gaat weer een stukje omhoog.

Origineel geplaatst door Fatar
de lat van sofsynth's gaat weer een stukje omhoog.

Dat loop ik al jaren te blaten. ;)
ReFX is gewoon erg goed bezig.

klinkt echt goed. die demo lijkt op een aaneenschakeling van trancehits. plat maar lekker;)

soow ik neem mijn woorden over de vanguard deels terug alvast dit klinkt zeeeeer goed... heeft alleen weinig meer met een @juno te maken en meer de jp-telg

maar mooi en vol klinkt die zeker :D

Origineel geplaatst door isnieZot
ik heb het gevoel dat ze op een trance publiek mikken....

Denk jij dat ?? 8o)

Ach het meerendeel van de meegeleverde presetsounds in de synths zijn voortaan ''trance/dance'' gericht gewoon omdat dit ''vette'' geluiden zijn.
Maar dat neemt niet weg dat je er geen andere geluiden mee kan maken.
Vind de demo idd goed klinken alhoewel ik niet zo'n trancetype ben.

Origineel geplaatst door isnieZot
ik heb het gevoel dat ze op een trance publiek mikken....

Dat is bij een Acces Virus ook het geval, maar dat wil je niet zeggen dat je er geen andere vette shit (zoals hardcoregeluiden ;p) uit kan krijgen.:)

Origineel geplaatst door Quinty
Zooo geen andere woorden dan VET!
Deze moet ik zeker hebben wanneer hij uitkomt! Is er niet een bekend alternatief voor?

Het is by the way de eerste vette DEMO die ik van de makers van een synth hoor! Ik neem althans aan dat de makers de demo gemaakt hebben ;)

Volgens mij zijn het niet de makers, maar de gasten van Vengeance-sound.de Die hebben ook patchs voor heel veel hardware synths en voor de V-Station gemaakt. Goed spul.

En de geluiden liegen er niet om !!! Klinkt zeer oke en de presets zijn vooral trancegericht maar kunnen zich in mijn oren toch wel meten met de hedendaagse leads en bassen uit de o.a. de Virus....(of zeg ik nu iets heel gevaarlijks)

Voor de prijs hoef je het ook niet te laten zeg!:o:
90 eurootjes, dat is écht niks vind ik, dan maar een paar avondjes minder naar de kroeg:D

Hij klinkt idd erg goed, maar ik vraag me af of alles wat ik hoor ook niet gewoon mogelijk is met mn KS5 enzo..afgezien van de vele waveforms etc. hoor ik toch niet echt iets wat ik nog nooit gehoord heb, of heb ik het mis?

niet iedereen heeft een KS5 natuurlijk en deze bak is ook n stuk goedkoper dan een KS5

Voor softies prima spul lijkt me

Back