[trance/party anthem] Syntagma - Oui Party Theme 2004 (Original Mix)

Origineel geplaatst door Syntagma
Hee danku. Jammer dat jem niet kan luisteren..probeer het nog maar eens ;)
Of anders die link van Fuse.
Ik weet niet of het nu al nuttig is om lid te worden van Buma want dan moet ik eerst zeker weten dat ik ooit in de toekomst nog eens wat plaatjes kan uitbrengen. Bij deze moet ik het ook nog maar afwachten natuurlijk.

Punt is, wij hadden een demootje opgestuurd in 2000 en moesten toen gauw-gauw lid worden. De administratie was daar namelijk vrij relaxed, dus duurde 't even voordat de platenmaatschappij ook -zelf- verder kon. We hebben een paar keer achter elkaar gebeld en gezeurd en het helpt als je zegt dat iets uitgebracht moet worden :). Ik weet niet hoe 't nu zit, maar ik heb m'n lidmaatschap dus nog steeds. Als ik iets wil uitbrengen kan het direct en is dat in ieder geval niet het probleem, en het is niet veel per jaar, dus...

Origineel geplaatst door Yoozer
Punt is, wij hadden een demootje opgestuurd in 2000 en moesten toen gauw-gauw lid worden. De administratie was daar namelijk vrij relaxed, dus duurde 't even voordat de platenmaatschappij ook -zelf- verder kon. We hebben een paar keer achter elkaar gebeld en gezeurd en het helpt als je zegt dat iets uitgebracht moet worden :). Ik weet niet hoe 't nu zit, maar ik heb m'n lidmaatschap dus nog steeds. Als ik iets wil uitbrengen kan het direct en is dat in ieder geval niet het probleem, en het is niet veel per jaar, dus...

Ken iemand die me vertelde dat hij daar 3 maanden op had moeten wachten.
Om je in te kunnen schrijven. Kun je nagaan wat een gestroomlijnde organisatie het is.
Maar goed.
Moest je lid worden van die platenmij zodat die geen administratieve rompslomp verder hadden of zo?
Om alleen een demo op te sturen heb je helemaal geen BS lidmaatschap nodig.
Maar als die platenbaas het uit wil brengen dan is het wel zinnig.
Dan moet je nog een poos wachten todat de BS de royalties uitbetalen.

En in eigen beheer CD's uitbrengen hoeft dat hele burocratische circus er niet aan te pas te komen.
Maar gek genoeg moet een CD drukker wel een door BS goedgekeurd formulier hebben, anders mag die niet je in eigen beheer gemaakte CD kopieeren.

ik denk dat de beste optie is je laten registreren bij een belastingkantoor..

denk dat ik dat ook maar es ga doen :D

Origineel geplaatst door fuse
Kun je nagaan wat een gestroomlijnde organisatie het is.

"Misschien moeten ze 't privatiseren" :D :D :D

Moest je lid worden van die platenmij zodat die geen administratieve rompslomp verder hadden of zo?
Nou, 't was meer zo dat ze erg in het demo-materiaal waren geinteresseerd, maar zoals die gast zei "jullie zijn er voor 80%" (wat ontbrak was nog net wat hippere sounds - we hadden maar 1 VA'tje, en mastering en zo).

Dan moet je nog een poos wachten todat de BS de royalties uitbetalen.
Dat klopt. Een jaartje of zo?

Nouja, Syntagma; stuur maar eens eerst wat demo cd'tjes rond, kijk wat je als antwoord terugkrijgt. Een beetje stoere hoes werkt ook wel. Maar vooralsnog staat 'ie hier ook nog in de playlist ;). Als je dan beet hebt is het reeds lid zijn alleen maar een voordeel. Hoe is de reactie in de locale disco overigens (okee, dit was voor een party, maar op andere locaties)?

Tja, wat namen betreft.. phew. Ik heb een lijstje met spul dat ik gewoon in de bus verzin als ik haflslapend aan 't reizen ben, maar die zijn me iets te bruikbaar om zomaar weg te geven ;).

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
ik denk dat de beste optie is je laten registreren bij een belastingkantoor..

denk dat ik dat ook maar es ga doen :D

kost 3 euro per geluidsdrager dat je ter registratie aanbied

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
dus 1 cd met al mn nummers is 3 euro? :)

ja.. die cd krijg je verzegeld terug met op de verzegeling een nr. en obv van dat nr is het geregistreerd.. is te doen lijkt me !

Nouja, Syntagma; stuur maar eens eerst wat demo cd'tjes rond, kijk wat je als antwoord terugkrijgt. Een beetje stoere hoes werkt ook wel. Maar vooralsnog staat 'ie hier ook nog in de playlist ;). Als je dan beet hebt is het reeds lid zijn alleen maar een voordeel. Hoe is de reactie in de locale disco overigens (okee, dit was voor een party, maar op andere locaties)?

Tja, wat namen betreft.. phew. Ik heb een lijstje met spul dat ik gewoon in de bus verzin als ik haflslapend aan 't reizen ben, maar die zijn me iets te bruikbaar om zomaar weg te geven ;). [/B]

Het is nog nergens gedraaid eigenlijk..Morgen voor het eerst op de party :)
Lokale disco weet ik nie, daar ga ik nooit heen, haha.

Die namen hoeft ook nie hoor, ik wacht eerst maar ff op eventuele vocals.
Maar als ik hem rondstuur als demo...dan moet ie toch wel een naam hebben of kan ik hem gewoon Syntagma - New Track noemen ;)

Shortwave bedankt ook!

Alles beter dan "Unknown Artist - Track 01" :D :D :D

Speaking of which; vangen! En dan even uitknippen. Als je hiermee wat scoort wil ik er wel nog een betere voor maken maar dan gaat 't een wel een beetje kosten :). Ik weet niet of de naam wat is of moet voorstellen, maar okee, dat maakt niet zoveel, het klinkt redelijk lekker.

mm, pdf export van illustrator doet 'n beetje raar, of Adobe Reader :confused:

Laatst gewijzigd:
Volgens mij heb ik naar het verkeerde nummer geluisterd!?!?!?!?!

Nu hoor ik die versie van fuse en lijkt neit op degene die ik heb gehoord.

Waar staat nu het origineel van je?!?!?!!?!? Wil het graag weten.

groeten unic

ps: Deze klinkt ook goed!

Speaking of which; vangen! En dan even uitknippen. Als je hiermee wat scoort wil ik er wel nog een betere voor maken maar dan gaat 't een wel een beetje kosten :). Ik weet niet of de naam wat is of moet voorstellen, maar okee, dat maakt niet zoveel, het klinkt redelijk lekker.

Hee Yoozer, danku! Ziet er wel leuk uit ja, alleen de titel, dat kan echt niet hoor ;)
Maar misschien gebruik ik de lay-out wel..is wel mooi.
Ik zie dat je er gelijk een single van gemaakt hebt, haha, maar als ik een demo ga rondsturen dan hoeft er toch niet perse ook al een radio mix enzo op? Of wel?

Origineel geplaatst door Unic
Volgens mij heb ik naar het verkeerde nummer geluisterd!?!?!?!?!

Nu hoor ik die versie van fuse en lijkt neit op degene die ik heb gehoord.

Waar staat nu het origineel van je?!?!?!!?!? Wil het graag weten.

groeten unic

ps: Deze klinkt ook goed!

Hai, welke versie heb je dan geluisterd? Ik heb de originele versie weggehaald van de link ivm een mogelijke release (je weet het niet) :) Als je hem erg graag wil hebben dan kan dat hoor. De versie van Fuse is ook ok, maar ik heb nu een betere van hem gehad. Dus dan kun je beter even een pm sturen naar me ofzo.
Geldt ook voor alle anderen die hem nog willen horen. :)

Origineel geplaatst door Syntagma
Hee Yoozer, danku! Ziet er wel leuk uit ja, alleen de titel, dat kan echt niet hoor ;)

U vraagt, wij draaien voor deze keer :D.

Ik zie dat je er gelijk een single van gemaakt hebt, haha, maar als ik een demo ga rondsturen dan hoeft er toch niet perse ook al een radio mix enzo op? Of wel?

Onze demo bevatte 4 tracks. De eerste was volgens ons beiden de beste. De laatste was een remix van de eerste die genoeg verschilde. Een radio mix hoef je er natuurlijk niet bij te doen, al is dat wel handig als je 'm achter de hand houdt, maar 4 verschillende tracks zou an sich goed moeten zijn.. anders denken ze "mooi, maar kan 'ie na dit nog wat?".

oei dan wordt het lastig want ik heb verder wel een hoop remixen enzo gemaakt maar daar ben ik nu niet meer zo onwijs trots op. Qua eigen werk heb ik alleen wat halve stuff liggen... Dus nou moet ik eerst nog meer tracks gaan (af)maken voordat ik deze kan opsturen? =( =( =( =( =(

Back