[trance/party anthem] Syntagma - Oui Party Theme 2004 (Original Mix)

Gewoon sturen! Naar goede tracks is altijd vraag,al heb je maar een op je cd staan.

Origineel geplaatst door Syntagma
Dus nou moet ik eerst nog meer tracks gaan (af)maken voordat ik deze kan opsturen? =( =( =( =( =(
Ik kan me eigenlijk niet echt voorstellen dat ze er niet naar gaan vragen, tenzij ze je voor deze een titelcontract willen geven (1 keer geld; als het jackpot is kun jij naar verdere opbrengsten fluiten, is het niks dan heb jij 't leeuwedeel).

Nou de party is weer voorbai! Tging lekkah hoor, track werd goed ontvangen. tviel me wel op dat ie in vergelijking met andere tracks toch wat anders klonk op t systeem... de melodie was niet zo goed te horen en daar gaat het juist om! Dus hij moet denk toch nog wat anders gemasterd ofzo worden..kweenie.
Maar tging wel lekker!! (Fuse, de 320kb versie van jou is gedraaid)

Origineel geplaatst door Syntagma
Nou de party is weer voorbai! Tging lekkah hoor, track werd goed ontvangen. tviel me wel op dat ie in vergelijking met andere tracks toch wat anders klonk op t systeem... de melodie was niet zo goed te horen en daar gaat het juist om! Dus hij moet denk toch nog wat anders gemasterd ofzo worden..kweenie.
Maar tging wel lekker!! (Fuse, de 320kb versie van jou is gedraaid)

Zijn die mastering skills van Fuse toch niet helemaal toppie? *D

Vergelijk het orgineel maar met mijn versie. Toch een behoorlijk verschil.

Het was ook in 15 minuten gedaan hoor, en had ook geen zin om m'n buren mee te laten genieten zo 1 uur savonds. Maar beetje meer midhoog EQ had wel gemogen ja.

Daarom mag je er nog een keer lekker uitgebreid voor gaan zitten als je de cd hebt ;)
Komt helemaal goed! :biertje:

Ik vraag me alleen af of het wel begonnen werk is als mijn originele muziekje al niet goed is zeg maar..
Of is er wel mee te werken?

Hmm weet iemand hoe dat moet in Fruity? Ik kan wel data files exporteren maar dan krijg je alleen de samples..
Is het mogelijk om elk spoor uit te poepen zoals gezegd?

Of moet ik gewoon elke keer pattern voor pattern als wave exporteren? Dat kan wel ja.. is wel een gedoe met 50 patterns ofzo ;)

gewoon track per track SOLO zetten, dan renderen... of opnemen

zo alle tracks afgaan

denk dat dat de enigste manier is in FL studio

Wel op een DVD ;)

Maar je kunt ook submixen opnemen. Als je dan 20-24 sporen overhoud of zo da's wel te doen.

Back