2 trackjes ter beoordeling

LoFiye

Let there be rock!
Beste mensen,

Ik ben onderhand al een mooi poosje voor de lol aan het klooien met m'n spulletjes, maar ik heb eigenlijk nog nooit iets aan iemand laten horen (vind 't maar eng :D ).. Bij deze 2 tracks die ik min of meer af heb gekregen :D Om te weten of ik ze helemaal 'af' moet maken of beter met wat nieuws kan beginnen zou ik graag wat feedback van jullie ontvangen.

Ik heb de boel geprobeert af te 'mixen' met m'n koptelefoon (ik heb nog geen monitors), dus ik hoop dat het niet al te beroerd klinkt..

http://www.wire.fm/?artist=LOFIYE

Harstikke bedankt alvast :okdan:

Ik heb alleen dat trance dingetje beluisterd..
Klinkt wel grappig. Weet niet wat voor bedoeling je ermee hebt; als ontspannen deuntje wel lekker maar kweenie of t echt trance is. Hij klinkt beetje droog, zoals de clap, daar mag wel een effectje over denk ik. Maar verder wel lekker ontspannen :D

Hehe, ik dat ene Asia hiphop dingetje.
Klinkt grappig. Niet al te moeilijk en luistert lekker weg.

De bas is wel veeels te zwaar.
En de balans tussen de geluiden is ook scheef. En bijv die snare kan ook wat meer hoog gebruiken zodat hij wat frisser klinkt.

En denk dat je heel veel aan monitorboxen hebt. ;)

Thanks!! Ik weet het allemaal een beetje simpel is enzo hoor....ik klooi er gewoon lekker op los en zie wel waar het eindigt :D

Syntagma : ik vind het eigenlijk ook niet echt trance maar ik weet niet zo goed waar ik anders is moet delen. Ik heb een trance-achtig presetje uit superwave gebruikt waardoor het een beetje die kant op gaat misschien... maar ik ben eigenlijk totaal niet thuis in die stijl. Die clap heeft inderdaad wat ballen nodig...

monitorspeakers staan genoteert als eerst volgende aanschaf! :)
Ik zat de denken aan KrK v4's...beetje overkill voor m'n gepruts maar die lijken me wel wat... mooi klein ook :)

Bedankt zover! Ik zit even in een fase waarin ik jullie meningen goed kan gebruiken want "voor jezelf prutsen" is wel leuk enzo, maar ik heb zo af en toe m'n twijfels of het nog wel ergens over gaat.

Als je er lol hebt heeft het altijd zin. ;)

Back