"Gasten" (of "Geesten")

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

6 trak

?ILLEGAL QUANTITY ERROR
In de vroege uurtjes, als "iedereen" al naar z'n nest is, kijken we wel eens af en toe naar het overzicht "Who's Online"...

gasten.gif

wie zijn dat, al die gasten?
zouden dat echt de 'niet leden' zijn... of wellicht SF-leden die hebben uitgelogd en ff het 'anoniempje' willen spelen?
immers, alle SF-ers die niet voorkomen in de lijst zijn toch al lang in dromeland? ;)

maar nu komt het mysterieuze...
een gast heeft dus een aantal bevoegdheden niet die wij, SF leden, wel hebben...

mijn vraag: WIE is dan die 'gast' die zeer frequent handelingen verricht die een 'non member' niet doen kan?

aldus inspector 6...

p.s.: this thread was not endorsed by Bass...

Laatst gewijzigd:
Yoo SiXXX!

Hey dat kende ik nog niet, das wel tof om te zien zo, hahahaha!!:dubbel:

Ja, rare snuiters hè die zich niet inschrijven en hier altijd maar rondzwalpen zonder iets te zeggen...hèhèhèhè;)

Re: "Gasten" (of "Geesten")

Origineel geplaatst door 6 trak
maar nu komt het mysterieuze...
een gast heeft dus een aantal bevoegdheden niet die wij, SF leden, wel hebben...

mijn vraag: WIE is dan die 'gast' die zeer frequent handelingen verricht die een 'non member' niet doen kan?
Nou... Ik zal je een beetje op weg helpen..

Zeggen ip adressen als: j31c2.inktomisearch.com en googlebot.com je iets.. :)
Die drukken alle links aan. Als je moderator taken wilt uit gaan voeren dan geeft ie in het lijstje aan dat je "moderating tasks" aan het uitvoeren bent, terwijl je eigenlijk op een pagina staat waarop staat dat je er geen berechtiging toe hebt.

We hebben sinds gisteren het zoeken voor niet leden aangezet. Dit zal waarschijnlijk het altijd gasten vergroten en het aantal nieuwe leden die lid worden omdat ze willen kunnen zoeken en niet om te posten verminderen.

Welke acties doen gasten nog meer die jij opmerkelijk vind?

Dus ehm.... snachts komen de computers tot leven en dan willen ze dingen over synths te weten komen?

Begrijpelijk eigenlijk wel.

Maar waarom anoniem?

SF scoort best wel hoog in google vaak, vooral met die obscure synthmaterie

Origineel geplaatst door 6 trak
dus dit is niet iets voor Arthur C. Clarke's Mysterious World? :)

nee.........eerder voor Merlina.........

in de onzichtbare mode sta je toch als gast op de lijst ?
maar kan je toch wel alle handelingen doen als noprmaal ?
zoals posten en zoeken enz....enz....

of zit ik er nu volledig naast ?

En wat denk je van alle mensen die gewoon via goegel op het forum komen? Die worden echt niet allemaal lid.

En het schijnt dat aan de andere kant van de wereld het dag is, wanneer het bij ons nacht is. :geslaagd: :D

Origineel geplaatst door d.b.1
in de onzichtbare mode sta je toch als gast op de lijst ?
maar kan je toch wel alle handelingen doen als noprmaal ?
zoals posten en zoeken enz....enz....

of zit ik er nu volledig naast ?
onzichtbaar staat uit.. Vroeger heeft die wel aangestaan, maar dat is nu niet meer. Anders had je gelijk.

Laatst gewijzigd:
Bij mij staat onzichtbaar altijd uit. :W

Zoals Johhny Busca al zei: een flink gedeelte zullen wel bots zijn. Ik chatte vroeger wel eens op een HTML chat, en daar zag je ook regelmatig een guest in de chat verschijnen, die geen naam had ingevuld, en na verloop van tijd weer verdween, zonder iets te zeggen. Daarvan had ik ook sterk de indruk dat dat bots waren.

'n groot gedeelte ja.............

Guest Editing Post 15:53

............het mysterie wordt steeds groter................ :maffia:

Origineel geplaatst door gemmetje
'n groot gedeelte ja.............

Guest Editing Post 15:53

............het mysterie wordt steeds groter................ :maffia:

ook : inktomisearch.com : search engine bot

er is niks aan de hand (ik bedoel jij kan ook op de wijzig knop duwen en dan krijg je een inlogscherm , dat krijgt die bot ook te zien en dan ben je bij who's online een post aan het editten)

Volgens mij is het E.T die eindelijk thuis is aangekomen en samen met z'n vriendjes informatie inwint zoals dit

... dan kan hij de volgende keer veel sneller naar huis bellen

:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back