[Track] Spaced Elevator

demian

Ojee
Right...

Na twee snipjes geplaatst te hebben waag ik het er maar op...
ik heb me een beetje laten beinvloeden door JMJ, ik hoop dat dat nog mag anno 2004.

www.smokeandnoise.com/sounds/spaced_elevator.mp3

graag hoor ik jullie mening over mijn track en in het bijzonder met betrekking tot de mix.
Maar alle andere feedback is ook welkom ofcourse.
luister ze :)

Origineel geplaatst door 6 trak
het klinkt idd erg alsof het naar JMJ moet neigen maar het net dat beetje extra niet heeft... zeg maar...
verder wel ok...

Gelukkig maar dat het dan wel 'ok' klinkt.

right..:D

Nog meer dudes dit willen vliegen eventjes? klik dan op mijn track! En UITluisteren hé..niet halverwege wegklikken ;)

mooi nummer, alleen die sequencjes die je vanaf 't begin hoort zijn een beetje statisch vind ik
oh bij 1:44 en 3:51 gaat 't wel lekker lopen :okdan: zo zou ik gewoon gelijk beginnen en lekker spanning opbouwen

relax nummertje! Alleen sommgie achtergrondgeluidjes klinken een beetje zoals je ze eeh... al eens eerder gehoord hebt. nogal Klaus Schultze achtig enz. Wel kewle stereoeffecten.

gaat allemaal lekker diep :z

Heej thnx!

Wegens overweldigend succes van deze track heb ik besloten een update online te zetten.

Ik denk dat deze track nu beter te behappen is.
Sterker nog, ik weet het zeker!

Anyone?

ohja..de link is het zelfde gebleven, opletten dus dat je wel echt download :)

Laatst gewijzigd:
De opbouw is inderdaad heel goed nu. De lfo's zou ik misschien iets meer cut off op zetten, zodat ze wat "harder" klinken. Voor de rest een super synth-track! De mix zit mooi in elkaar voor zover ik hier op deze computerspeakers kan horen. Live zou dit heel goed werken denk ik.

Gaaf zeg!Eindelijk iemand die weet wat muziek maken betekent,en het toepast,dus talent.En dat vindt je zelden op internet!

Origineel geplaatst door sinew1958
Gaaf zeg!Eindelijk iemand die weet wat muziek maken betekent,en het toepast,dus talent.En dat vindt je zelden op internet!
omdat men al vrij snel, en zelfs veel onafgemaakte dingen, op internet zet...
het kan natuurlijk ook liggen aan jouw zoek-kunsten... of mischien smaak...

Mijn complimenten voor deze track! Steekt erg goed in elkaar! Het enige kritiekje dat ik kon vinden is dat de track iets teveel in zakte rond 2:08. Voor de rest: mooi!!

Gr, Phontaq

vind deze versie ook beter
je hebt eigenlijk gedaan wat ik in m'n vorige post zei :D dat ene stukje is eruit en de opbouw is beter.

Hoi
Heel mooi stuk muziek hoor en de geluidskwaliteitt is echt top!
Doet mij ook aan Klaus Schulze of Tangerine Dream denken ,maar dat is als compliment bedoelt want die heb ik ook hoog zitten.De enige sugestie die ik zou kunnen geven is dat je op ongeveer 3:39 moduleert naar een hogere toonsoort zodat de climax nog meer power krijgt. Dan zou je later weer terug kunnen komen op de oorspronkelijke toonsoort want ik vind dat " er uit kabbelen" wel heel mooi .
Al eens wat proberen te releasen?
groet H@nk

Heeejj!!

Thnx iedereen, blij te merken dat er mensen zijn die dit soort muziek nog wel kunnen waarderen.

Ik zal proberen om meer van dit soort tracks neer te zetten.

thnx!

Op verzoek van sommigen heb ik een 192Kbit/sec mp3 online gezet. Tevens is deze track opnieuw gemasterd en heb ik kleine veranderingen aangebracht in de bassline en hier en daar een arpje. Klinkt toch weer beter zo.

Ik vind het trouwens erg grappig om te merken hoe de kwaliteit van de mix enorm verbeterd kan worden te opzichte van wat je vaak eerst dacht.

right...downloaden!!

Wow! Dit is een vooruitgang Demian! Echt, veel kewler geworden!

topperje hoor! :halleluja Nix meer op aan te merken, houwen zo.

heeeeeej...thnx allemaal!

iemand die weet of ik zoiets als dit nog uit kan brengen en waar dan wel of wordt dat lastig?

Origineel geplaatst door demian
iemand die weet of ik zoiets als dit nog uit kan brengen en waar dan wel of wordt dat lastig?

tis best mogelijk om je ergens bij een (EM / ambient) label(tje) aan te sluiten denk ik ... maar je moet het niet te groot zien, voornamelijk internet based... en het maakt ook uit of je meer van dit soort spul hebt... als je ff een heel cdtje brouwt (of misschien heb je al genoeg materiaal) dan zijn ze zeker wel ergens geinteresseerd.

Complimenten!! Zwaar relaxed. Niets op de mix aan te merken, hoewel ik op headphones aan het afluisteren ben. Zal morgen eens op m'n speakers checken. Denk dat ik zo met m'n koptelefoon op m'n bed maar eens induik, kan hier lekker bij in slaap dommelen, Truste

Back