Origineel geplaatst door Niel
[frusti mode]
gloeiende gloeiende ........ ziet ernaar uit dat sommige mensen gelijk gaan krijgen wat betreft de M3500 ....
Tot nu toe alleen echt serieus een wat milder nummer mee uitgemixed, perfect, netjes schoon strak in t laag etc .....
Nu ben ik bezig met een track die wat rauwer wordt en ik heb gewoon last van z'n headroom !!! klinkt raar ....
Ben je uren aan t tweaken op die eene vette bass, voeg je de rest bij, blijkt dat ie overstuurd op z'n master ....
Draai je hem een stukje terug zodat ie dat niet meer doet, verlies je het gewenste effect .....
Dus meer gainen op zijn kanaal, wordt ie warm wolliger (tafel kleuring?), beetje laag weg, komt in de buurt maar nog steeds niet hetzelfde effect .... allemaal net niet weet je ...
Volgens mij begin ik te begrijpen waarom bv Endymion is overgestapt(+ jaloers op Dione en Catscan)
Laat ik nou op dit moment niet het geld hebben om "even" een Ghost aan te schaffen![]()
Als band of "schone" muziek tafel is ie perfect, maar dus absoluut niet all round voor o.a. hardcore house.
Zou bijna die MX 9000 gaan halen![]()
[/frusti mode]
Vervelend. Mijn Tascam bevalt me prima en ik ben inderdaad NIET met het betere ragwerk bezig... Ik hoor het wel wanneer je 'm weg doet, hoe meer kanalen, hoe beter

gloeiende gloeiende ........ ziet ernaar uit dat sommige mensen gelijk gaan krijgen wat betreft de M3500 ....
(+ jaloers op Dione en Catscan)
)