Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Cisco
P.S: Mocht mijn zoektocht veels te lang gaan duren?! Mackie 32-8!![]()
Maar zou altijd een Solitaire in de gaten blijven houden!Tering guys! Die console moet je echt een keer horen!
![]()
Hij verkeert in perfecte staat!Origineel geplaatst door radiance
Voor dat je besluit, check nog even deze tafel op marktplaats http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/mengpanelen/14644.htm?oudei=60
wel iets duurder maar ook veel meer van alles.
Check hier de speks: http://www.d-r.nl/dnrsite/products/merlin/merlin.html
Mijn oog viel meer op deze tafel!
Origineel geplaatst door radiance
Gek is dat, buiten Nederland is men veel lovender over D&R mengtafels. M'n vindt dat 2ehands D&R's in Nederland voor een prikkie te koop staan.
D&R heeft in Nederland te kampen met een imago probleem: Dun&Ruis , Dreun&Ruis en wat al niet meer....
Maar goed, die Soundtracs is ook top natuurlijk.
Groeten,
Radiance

Origineel geplaatst door radiance
Dat ruisimago bestaat dus alleen in Nederland. In die D&R Merlin zul je waarschijnlijk minder ruis hebben dan in de Mackie.
De Mackie is verder wel ok als je de mic. pre's en de EQ buiten beschouwing laat :-)
En dan hebben we het nog niet gehad over de crosstalk van de Mackie....
Ik probeer hier alleen maar op te komen voor een goed Nederlands product......
groeten,
Radiance
Ik wil met de Analoge bakken die ik heb? De sound het werk laten doen, en niet de mixer! Vandaar dat ik kies voor een "Open" tafel!
natuurlijk, maar dan heb je het ook over een echte pro tafel, waar de mackie,ghost toch in het semi-pro genre zitten. Origineel geplaatst door Cisco
Een Ghost klinkt mooi! Naar mijn horen zeggen?! Maar is zo brak als een Behringer! (Behringer heb ik nu, en ik heb van de 100 knoppen misschien nog 32 over!:
Origineel geplaatst door Prophet
Ja dat wist ik wel dat Ferry Korsten zo èèn heeft. Dit is hier op het forum zelfs al eens aangehaald met die Tascam M3500 hype van beetje terug.(ik vond het de HYpe van 2003 hahaahaha)