Is dit wat ??

Mike Rockmore

Ouwe rot
Ik ben al een tijdje op zoek naar goedkope scratchbare, cddj draaitafels, nu zie ik hier iets op het inet dat wel verdacht lekker klinkt... Alleen kan ik niet uitmaken of het nou echt voor het mixen is bedoelt of voor live muziek maken? Kan iemand mij helpen ?

Link: http://www.yamahadjx.com/english/top_e.htm

Feature staan de features van het ding, dus oa het scratchen en bij de specificaties je weet wel.. Kan ieman hier mij wat duidelijkheid over geven? Zou super zijn want ik wil mijn eigen tracks een beetje gaan draaien etc.

Grtz Mike

Een goedkope manier bestaat er nog niet om fatsoenlijk digitaal te skratchen

Een goedkope manier bestaat er nog niet om fatsoenlijk digitaal te skratchen

Dat is allemaal troep om te beatmixen. Als je digitaal wil skratchen ist best dat je een Pioneer cdj koopt. Zijn wel duurder maar werkt zo veel beter! Gewoon eenvoudige back en forward skratches zal idd wel lukken met die dingen, maar als je drills ofzo gaat doen, crashed dat spel meteen vreesek..

:dj:

Ik heb wel eens met zo'n ding gespeeld, maar volgens mij is het speelgoed. Je kan volgens mij geeneens je eigen CDtjes erin stoppen. Ga sparen en koop een pioneer, is mijn advies. Goedkoop is duurkoop.

FF reageren op dat Pioneer verhaal ; Als het je gaat om het scratchen : geen Pioneer kopen,die zijn te traag voor het echte scratchwerk,zoals zoveel digitale scratchmachines...dat ga je op den duur merken...( is mij verteld door mensen die echt kunnen scratchen )
Kep zelf een Denon,voelt directer aan,heeft een groter drop-out geheugen en klinkt beter.......en kost de helft van die Pioneers....( omdat de Denon minder sample-functies heeft )

Back