Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Gitaarwerk
buiten dat ik verder met nuendo werk..
vind ik het toch een onwijs kutprogramma met losse schermpjes enzo..
wat ik eigenlijk zoek is een programma die het lekker doet op een dualhead opstelling (2 monitoren) , die et knoppen op de voorgrond (dus niet in menu's) aan kan drukken om te recorden... en alle schermpjes/windows een vaste plaats hebben.. ik haat dat verplaatsen..
iemand een goed idee?? ow jah..voor midi moet ie alleen maar kunnen opnemen uit een input, en kunnen quantisizen, en een beetje bijwerken..slaven aan een extern apparaat, of als master fungeren.. Verder moet ie ook een hardware controller ondersteuenen (want die wil ik gaan kopen over een tijdje; emgaic/mackie control)
ik neem vooral gewoon op ipv synths en midi..
wie weet welke de beste sequencer hiervoor is?

Origineel geplaatst door fuse
Cubase heeft ook heel veel k*t windowtjes hoor.
Als ze nou het zo bouwden dat je per monitor een vlak voor de sequencer en een voor de mixer plus windowtjes had.
Als je in key edit gaat dan is het window altijd anders gepositioneerd dan voorheen, tenzij je het gemaximaliseerd hebt. Maar met 2 monitoren is dat niet handig. En het werkt gewoon zwaar irritant.
Eigenlijk moeten ze de GUI van Cubase gewoon helemaal verbouwen.
Je zou belangrijke windows vast moeten kunnen zetten op een plek en qua grootte. En evt panel met tabbladen voor synths/tracks etc. Da's niet zo moeilijk te programmeren. (ik ga weer emailen!)

moet je zeker doenOrigineel geplaatst door EDP
hmm ik had in eerste instantie logic gekozen maar ik heb de specs van nuendo is ff bekeken. lijkt me erg interresant ga dat toch is ff checken.
of zo duur als een JL cooper ) en je kan een heel eind komenOrigineel geplaatst door Gitaarwerk
moet je zeker doen
goeie kruising tussen cubase en pro tools..