bakkerij.......
Stamgast
ik heb een remixje gemaakt van go van moby. nah heb ik ff snel gemaakt. de beat heb ik gemaakt met een jomox airbase en de melodie met een novation a- station.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door bakkerij.......
ik heb een remixje gemaakt van go van moby. nah heb ik ff snel gemaakt. de beat heb ik gemaakt met een jomox airbase en de melodie met een novation a- station.
, anders had ie wel gemerkt dat remixen ongeveer heiligschennis is hier 

Origineel geplaatst door Mike Rockmore
Die jongen draait nog niet zo lang meer hier op het forum, anders had ie wel gemerkt dat remixen ongeveer heiligschennis is hier
![]()
Origineel geplaatst door Mike Rockmore
Die jongen draait nog niet zo lang meer hier op het forum, anders had ie wel gemerkt dat remixen ongeveer heiligschennis is hier
![]()
, dit is op amateur niveau zo en op prof niveau imo, dit heeft imo te maken met welk nummer je als eerst hoort.. Maar goed, de algemene ongeschreven regel is van een goed nummer moet je afblijven
nicht? toll !
Origineel geplaatst door gemmetje
Okee, hierbij dan mijn review:
Wat ik niet voor mogelijk hield, is je toch gelukt ! Je hebt dit prachtige nummer totaal verkracht !
Wat details betreft, kan ik me geheel aansluiten bij de vorige posters ivm timing/tuning van het fluitje en de brakke sunclub-achtige beat.
![]()

Origineel geplaatst door KeesVerkerk
Bakkerij heeft de akkoorden van de strings zelf gespeeld. Om dit te kunnen moet je best wel muzikaal gehoor en kennis hebben, duimen omhoog daarvoor.
) helemaal maar dan ook helemaal niets toe te voegen...
(welke ik overigens wel beter vond van je wat betreft remix dan)Origineel geplaatst door gemmetje
Poeheee......
Voor dit nummer moet je ZEKER 4 hele akkoorden kunnen horen en spelen !!
Petje af hoor !!![]()
!

Origineel geplaatst door gemmetje
Poeheee......
Voor dit nummer moet je ZEKER 4 hele akkoorden kunnen horen en spelen !!
Petje af hoor !!![]()
Ook ik ben iemand die zelf inspelen meer waardeert als het samplen (no offence 2 de verstokte samplers onder ons), maar schokkend goed vind ik dit echt niet !

Origineel geplaatst door chrizz
hehe, zeker een techisch hoogstandje ja![]()