Niet kunnen slapen...en dan?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
National Geographic aanzetten of BBC world en dan een tijdje later in slaap vallen.

'S morgens wakker worden dan met de tv aan, ik heb dan vaak wel een beetje raar gedroomd en allerlei elementen uit de tv programma's genomen in mijn dromen. Een keer keek ik National Geographic en ik herkende een aflevering vanwege een droom die ik een keer had toen ik het aan had staan! Bij mijn ouders gaat die zender na 6 uur 's morgens over op een of andere wallstreet/business gebeuren, en dat is niet zo lekker slapen. Gelukkig is dat hier niet.

wat ook helpt bij mij om makkelijker te slapen is het raam openzetten, zodat het niet zo warm is in mijn slaapkamer. Als mijn vriendin zegt dat ze niet kan slapen dan zeg ik altijd dat ze gewoon haar ogen dicht moet doen, dat schiijnt ook te werken.

nummertje van Kitaro doet ook wonderen..... (no pun intended)

zohee, zo lag ik eergister tot half 6 wakker.. hell ! wat te doen om dit te voorkomen? niet tot zeer laat met herrie bezig zijn.. daar krijg ik energie en ideeen van, zodat ik mijn slaap niet kan pakken.. :z

Origineel geplaatst door RiSC
National Geographic aanzetten of BBC world en dan een tijdje later in slaap vallen.

'S morgens wakker worden dan met de tv aan, ik heb dan vaak wel een beetje raar gedroomd en allerlei elementen uit de tv programma's genomen in mijn dromen. Een keer keek ik National Geographic en ik herkende een aflevering vanwege een droom die ik een keer had toen ik het aan had staan!B]

herkenbaar weer dit :D

Schapie Tellen! ;), nee ik ben echt een nachtdier, sta om half 8 op en ga meestal om 3 uur erop, en ja dan moet ik ook weer een uur liggen draaien etc voordat ik slaap, ik zie er dan sochtends ook als een beest uit :duivels:.. Als ik echt niet kan slapen, doe ik een dvd van friends op lekker volume niveau, niet te hard niet te zacht... Timer op 1 uur, gezicht de andere kant op en luisteren, binnen 20 minuten lig ik te snurken :)

Grtz Mike

Met timer bedoel ik de sleep timer, dat die tv een uurtje later uitgaat etc, maar ik geloof dat men dat wel door heeft. Ga iig niet veel eten voor dat je slaapt.. Eten = Calorieren = Energie... Zachtjes coldplay op je discman is ook relaxed moet ik zeggen. Khoop dat je wat slaap pakt bass :halleluja

Meer kan ik er niet over zeggen dit waren mijn methoden.

Zo nu filmpje kaiken

:doei:

Origineel geplaatst door 6 trak
jij kan zeker beter overweg met je prive soldeerbout...!? da's ook behoorlijk D.I.Y. idd... :D

daar ben je dan mooi klaar mee... ;)

[late reactie-mode: on] Kan ik idd beter mee overweg, maar dat hoeft niet D.I.Y. te zijn, hoor. (Misschien een tip voor je?) ;)

d 4d symphony van mahler synchroon met stravinsky's vuurvogel in je hoofd reconstrueren ..............zware koppijn ....
slapen....

dat levert gegarandeerd een muzikale droom op ..

schapen.jpg

alle bovengenoemde oplossingen op dit forum tot mij nemen !

iemand nog tips in dit nieuwe jaar voor eventuele slecht slapers op dit SF? :)

Baby's pesten.. ITS PAYBACK TIME!!! :D

Neu effe serineus: 101 aan, Moogerfoogers aan, FX aan en spacen maar! Wat ook altijd goed hielp is 'n jointje draaien.. maar goed, als je er eentje rookt voordat je naar bed gaat gaat het nog wel. Maar als je ook nog midden in de nacht gaat roken ben ik 's ochtends best wel gaar.

Een slaap mutsje wil altijd wel werken. Whisky of brandy of zo

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back