Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door RiSC
National Geographic aanzetten of BBC world en dan een tijdje later in slaap vallen.
'S morgens wakker worden dan met de tv aan, ik heb dan vaak wel een beetje raar gedroomd en allerlei elementen uit de tv programma's genomen in mijn dromen. Een keer keek ik National Geographic en ik herkende een aflevering vanwege een droom die ik een keer had toen ik het aan had staan!B]

, nee ik ben echt een nachtdier, sta om half 8 op en ga meestal om 3 uur erop, en ja dan moet ik ook weer een uur liggen draaien etc voordat ik slaap, ik zie er dan sochtends ook als een beest uit
.. Als ik echt niet kan slapen, doe ik een dvd van friends op lekker volume niveau, niet te hard niet te zacht... Timer op 1 uur, gezicht de andere kant op en luisteren, binnen 20 minuten lig ik te snurken 

Origineel geplaatst door 6 trak
jij kan zeker beter overweg met je prive soldeerbout...!? da's ook behoorlijk D.I.Y. idd...
daar ben je dan mooi klaar mee...![]()

iemand nog tips in dit nieuwe jaar voor eventuele slecht slapers op dit SF?![]()