Niet kunnen slapen...en dan?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Bass

Gepokt en gemazeld
Pfff zeg,

Gelukkig komt het niet zo vaak voor, maar soms lig je in bed en dan kun je de slaap niet vatten :duivels: want dan begin je weer allerlei dingen te (be)denken enzo...
:erm:

Wat doen jullie als je niet kunt slapen, misschien wat algemene nuttige tips??
(geen warme nelk want dat helpt toch niet!)

Greetz,
Bass.

:biertje: :peukie:

Gisterennacht nog een patch zitten bedenken met mijn shepard generator. Daarmee heb je midi gesyncte LFOs en daar had ik al helemaal een ARP mee zitten bedenken. Ik ben benieuwd of ik het een keer kan realiseren wat ik verzonnen heb. Ben wel fijn in slaap gedonderd.

The discoverychannel gaan kijken en dan hoopemn dat er een docu over de twede wereld oorlog is na een half uurtje kijken ben je vertrokken!

Je eigen draadjes op het SF lezen. =)

Even de pony spanken zou anders wel moeten helpen. Het is tenslotte laatst nog uitgezocht dat het voor mannen heel natuurlijk is om na "de daad" in slaap te vallen :D

Origineel geplaatst door Christov
rukken :D

nah serieus ik zet dan een jazzcdtje op ofzo, daar word ik rustig van

Pff, heb ik vrijwel nooit! Heb echt een chronisch slaaptekort!
's Ochtends een WRAK vòl goeie voornemens om vroeg naar bed te gaan, en 's avonds het 'zonde' vinden om te gaan pitten, "..want het is nog zo gezellig!" ;{ <[zucht!]

Wat helpt: vóórdat je gaat slapen veel alcohol nuttigen!
Maar er zijn (vast) ook wel slimmere oplossingen, maar die weet ik op 't moment niet meer.
Blijf altijd bij m'n 1e oplossing.. ;)

Origineel geplaatst door 6 trak
het was een suggestie towards andere insomniacs... zeg maar... :D

:okdan: Thanx! Als ik geen alcohol in huis heb (stel dat..) bezoek ik die site wel; is idd slaapverwekkend!

;)

Origineel geplaatst door Zoidsity

Maar er zijn (vast) ook wel slimmere oplossingen

Men neme een vloeitje, 'n stukje sigaret, 'n stukje karton en wat kruiden......

Werkt perfect !

(jou 1e oplossing is voor mij trouwens een goede 2e ;) )

Origineel geplaatst door 6 trak
die soldeerbout?

foei ome 6trak toch :D hier zitten nog kleine opdondertjes op dit forum ;)

maar goed als ik niet kan slapen gewoon monitor aan en kijken wie er op msn zitte... vaak nigga bie en naja dan nog wat politieradio eindhoven luisteren ;)

meestal duik ik dan nog ff achter de pc of tv en kloot wat. heb hier ook oxacepam (spierverslapper) liggen mocht het echt niet willen. daar wordt je wel rustig van...lol:z

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back