cream plugs

cream

Ouwe rot
Ik las laatst op een forum dat het niet mogelijk was je vst/directx plugins in het scope fusion platform aan te sturen via aux en deze op je devices los te laten...Op deze site: http://www.musicalica.de/tutorials/english/pulsarreverb/
staat volgens mij beschreven hoe je het wel moet doen. Misschien heb ik niet genoeg geexperimenteerd en weet iedereen dit al maar vroeg me af of iemand het op deze manier geprobeerd heeft..(heb nu geen tijd) Als dit werkt ga ik creamware nog meer verafgoden...:halleluja
Dit is toch niet hetzelfde als xtc-mode of wel?

dit is een standaard truuk. Je kan op die manier elke vst instrument en effect inkapselen in je scope omgeving.
Ik heb bijvoorbeeld hardware en software synths allemaal doorelkaar heen gelust. Dus bijvoorbeeld mijn kawai k5000s gaat door mijn flexor filters heen. Het resultaat van die filters gaan weer door VST effects heen, het totaal gaat uiteindelijk naar mijn pulsar uitgang.
Dit doe je door veel asio sporen op de juiste manier te lussen in je xtc project.
in het creamware forum (de echte) in eht xtc subforum staan screenshots van mij hoe je dit moet doen.

Succes 8)

Origineel geplaatst door cream
maar als je dit wilt doen hoef je hem niet in xtc-mode te zetten toch?:okdan:

Inderdaad! :)
Je maakt gewoon gebruik van meerdere ASIO-kanalen om de audio tussen Creamware en je VST/DirectX-applicatie heen en weer te streamen. Houd wel rekening met enige latency, want bij iedere ASIO-SFP-stap verlies je enkele milliseconden.
Uiteraard heb je geen latency voor zover de effecten binnen SFP gelust zijn 8)

Back