Wat doe jij met je Atari?

Wat doe jij met je Atari?

• Ik gebruik um als sequencer

Stemmen: 18 22,0%
  • Ik gebruik um niet, maar doe um ook niet weg

Stemmen: 27 32,9%
  • Ik heb um verkocht / ga um verkopen

Stemmen: 17 20,7%
  • Ik heb um ingeleverd bij de gemeentelijke recycle-dienst

Stemmen: 11 13,4%
  • Ik gebruik um als bijzettafel / opleuking studio

Stemmen: 9 11,0%

• Totaal aantal stemmers
    82
3x Atari 1040 STf op een stoffige zolder weggeborgen... niet meer gebruiken, maar weg doen...? Ho maar!!! 8)

staat niks te doen, nu gebruik ik alesis mmt 8 maar dervoor cubase. cubase is echt wel strak, maar mijn alesis ook en ik denk dat jullie ook wel weten wat het handigst is.

ik heb nog ergens een floppy met een stepsequencer. als ik zo'n behringer bcr 2000 tussen kan hangen gebruik ik hem terug !

oja die heb ik ook nog... volgensmij staat die in een doos in de garage, hij is in iedergeval niet weg.... maar grote kans dat die nu niet meer werkt... vocht.... :(

ik heb een zolder vol met atari spul weggeven, en ik denk zo nu en dan nog eens aan de romantische tijd die ik heb meegemaakt met deze spullen, nostalgie dus?

In een grijs verleden al gedoneerd aan de lokale 'goed doel' veiling. Geen flauw idee wat het heeft opgebracht!

Hallo !!
ik wil een dx 21 editor op men atari zetten maar weet niet hoe

ik heb de zip al gedownload. dan dacht ik om het bestand over te zetten (via een cdrom) naa rmen oude mac powerpc. Maar ben bang dat die floppys die ik dan zou branden alleen op mac zouden te lezen zijn en niet op een atari....

kan iemand mij hiermee helpen ??

gr

Hallo !!
ik wil een dx 21 editor op men atari zetten maar weet niet hoe
dacht ik om het bestand over te zetten (via een cdrom) naa rmen oude mac powerpc. Maar ben bang dat die floppys die ik dan zou branden alleen op mac zouden te lezen zijn en niet op een atari....
gr

Atari leest standaard pc (Microsoft) geformatteerde diskettes. Maar voor een ST hen je wel DD diskettes nodig en niet de latere HD. Het helpt als je het gaatje van je HD afplakt.

Heb drie Atari ST's op zolder staan (een 520 ST, opgedreven naar 1Mb en 2x 1040 STF's). Ik vind de 3.5 inch floppy's veel te kwetsbaar en wil geen moeite / geld spenderen aan het zoeken naar een compatibele hard drive. Een laptopje met Cubase VST neemt veel minder plaats in en is toch wel betrouwbaarder.

Niettemin was de Atari ST wel de enige computer ooit die met een standaard MIDI interface werd geleverd. In een recent interview zag ik dat Fatboy Slim de zijne nog steeds gebruikt. Hij zal zijn redenen wel hebben.

Back