Kat Yidaki
Musician
Re: Wat doe jij met je Atari?
Ik sluit hem wel eens aan op mijn tv om Defender te spelen. Ms. Pac Man is ook wel grappig.
Ik sluit hem wel eens aan op mijn tv om Defender te spelen. Ms. Pac Man is ook wel grappig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dat wist ik (en erg netjes ook dat je me met u aanspreekt)... die golvende Veronica 'V'... en ook de leader van het NCRV programma 'it's all in the gay(m) met Hans Brian (?) gemaakt meen ik door DRJ. john vanderaartOrigineel geplaatst door Dobre
(wist u dat: de graphics onder in beeld van diverse eind jaren 80 programma's van de amiga afkomstig waren?)

Origineel geplaatst door fuse
Atari is dood.

Origineel geplaatst door Bass
Gelul...
Atari bestaat niet meer maar is nog lang niet dood...
Daar kunnen PC's nog een puntje aan zuigen...eens kijken welke PC na 15 jaar nog goed functioneerd!![]()

erm... daar zeg je wat....Origineel geplaatst door RezonatoR
Die muis is trouwens wel een tank, hoor...ik heb er twee voor als de een het begeeft.
Origineel geplaatst door 6 trak
nee, 6 heeft gelukkig zo'n switchable Amiga/Atari muis...

dat wist ik (en erg netjes ook dat je me met u aanspreekt)... die golvende Veronica 'V'... en ook de leader van het NCRV programma 'it's all in the gay(m) met Hans Brian (?) gemaakt meen ik door DRJ. john vanderaart![]()

Origineel geplaatst door Dobre
ik ben netjes opgevoed![]()
en de engeltjes van de honeymoonkwis!![]()
de muis van de st is inderdaad een ramp, totaal niet ergonomisch gevormd.
en er blijven altijd van die klonten prut achter de wieltjes hangen![]()
Origineel geplaatst door MadR
tja eet dan ook je brood niet zonder bord als je achetr de compu zit ..![]()
en die muizen waren toch vierkant ? hahahaha

Origineel geplaatst door Dobre
snot die zich kunnen ophopen![]()
vergezeld met vet wat van jou zelf afkomt... ooit eens gekeken hoe vet je tafel is op de plek waar jij met je muis klooit?nou?Origineel geplaatst door Zoidsity
Heb ik een Atari dan? :confused:

toevallig deze mischien?