gearsluts ahoy!!! / Foto's synthsverzameling

Hmmmm... ik ga in mei met een vriend naar Japan, misschien maar 's een bezoekje aan Osaka brengen dan. En vantevoren een verlanglijstje maken. En een bank overvallen.
Iemand enig idee wat de douane met je doet als je met allerlei 2e hands apparatuur de grens over wil?

Origineel geplaatst door MadR
eh ja ik snap dat je daar wisselkoersen kan checken .. zucht
het gaat me natuurlijk om de yen prijzen waar eraz mee aankwam ..

ben ik nou de enige die wakker is hier ? ;)

Onder Vintage staan de prijzen die jij noemt, onder Buy/Trade staat:
ROLAND TB-303 \50,000
ROLAND TR-606 \12,000
ROLAND TR-808 \30,000
ROLAND TR-909 \95,000

Dus jullie zijn allebei even wakker (en ik zou moeten werken ipv japanse prijslijsten vergelijken...)

Origineel geplaatst door Synthesizer11
Ze hebben blijkbaar 48 VP-330's te koop. Misschien dat Orabidoo er daarom geen vindt :D

Ja fuck zeg!!!!!!!!!!!!!!!! )&(**^*&^*&%$%$E^%*&^( :stupid

PPG.gif

ZIEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:{ :{ :{ :{ :{ :{

Donkerblauw is mijn favoriete kleur by the way. Denk toch dat ik maar zo'n OB-12'je eens ga kopen. ;) En zo'n PPG Wave (yeah right dream on menno...)

Origineel geplaatst door tsuba42
Hmmmm... ik ga in mei met een vriend naar Japan, misschien maar 's een bezoekje aan Osaka brengen dan.

Mijn fout. De winkel zit niet in Osaka, maar in Tokyo! Scheelt weer een treinkaartje voor de Shinkansen (hoewel dat ook wel weer leuk is natuurlijk). Een bezoek is het zeker waard, alleen maar om het even met eigen ogen te zien. Mocht je toch wat kopen, 2e hands spullen meenemen is niet z'n groot probleem als 2e hands spullen laten overkomen. De douane kan namelijk niet controleren of jij dat spul al in Nederland had ingepakt. Anders moet je even de douane site erop nalezen. Toevallig werd ik met een hoop apparatuur gecontroleerd bij aankomst. Voor hen was natuurlijk niet duidelijk of ik dat in Nederland al had gekocht of pas in Japan. Ze namen genoegen met mijn (overigens eerlijke) antwoord dat ik het in Nederland had gekocht en mocht nadat mij een goede dag was gewenst weer doorlopen.

Origineel geplaatst door Niel
alleen de 808 was bijna € 600,00 dus dat valt mee .... maar om daarvoor nou naar japan te gaan ?

Nou ja, het zijn niet de prijzen zozeer, die zijn meerendeel hetzelfde als hier, soms wat goedkoper en soms wat duurder. Het gaat meer om de beschikbaarheid van spullen. Veel mensen, ook hier, laten hun spullen uit het buitenland overkomen. Een winkel als deze is alleen maar een extra plek om te zoeken naar die éne synth die je graag wil hebben. Koopjes vind je niet snel meer, en zeker niet in winkels, dus dat moet geen uitgangspunt zijn vind ik.

Origineel geplaatst door Niel
Voor ander spul misschien wel, iemand schatting prijzen retour vliegticket ? [/B]

Hangt ervanaf wanneer je boekt. Fin-Air is in principe het goedkoopst geloof ik, mits je op tijd een ticket boekt voor een datum ná 1 september en vóór 30 april (of zoiets). Daarna zijn de prijzen bij de meeste maatschappijen hetzelfde, gemiddeld 850 euro. KLM is wel erg duur maar vliegt rechtstreeks, met andere Europese maatschappijen maak je (geheel volgens de regels) een tussenstop op op een luchthaven in het land van de maatschappij (dus met Brittis Airways in London en met Fin-Air in Helsinki).

Dit is niet gezond!!!:stupid

Attachments

• memorymx8.jpg
    memorymx8.jpg
    62,2 KB · Bekeken: 102
Wat ziet die 909 op de achtergrond er toch schattig uit!;)

Attachments

• system700a.jpg
    system700a.jpg
    38,7 KB · Bekeken: 119
Kent iemand deze bak?:confused: Nooit gezien!

Prophet-10 Cut.

Attachments

• p10c.gif
    p10c.gif
    97,9 KB · Bekeken: 101
Ik ook niet. Kennelijk een module (nou ja, een beetje groot uitgevallen ;) ) van de Prophet 10.

Ben al zwaar lang vintage-freak!:D Maar heb deze bak echt nog nooit gezien! Of van gehoord! Leuk!:D

Origineel geplaatst door tsuba42
Onder Vintage staan de prijzen die jij noemt, onder Buy/Trade staat:
ROLAND TB-303 \50,000
ROLAND TR-606 \12,000
ROLAND TR-808 \30,000
ROLAND TR-909 \95,000

Dus jullie zijn allebei even wakker (en ik zou moeten werken ipv japanse prijslijsten vergelijken...)

Dit is toch juist t lijstje wat zij er voor geven als je je TB of TR aan hun verkoopt? Leuk trouwens dat ze dan bijna het dubbele vragen als je m daar wilt kopen als dat de originele verkoper er voor krijgt..

Maar een winkel als deze in ons eigenste landje zou natuurlijk nooit weg zijn (denk dat ik me daar wel een middagje kan vermaken) :D

Mannen, dit doet toch zo'n pijn hè! Ik wist dat japanners van fotograferen houden maar dat het bedoeld is om ons te kwellen wist ik niet ...

JP8X5.jpg

Origineel geplaatst door Lacrosse
Mannen, dit doet toch zo'n pijn hè! Ik wist dat japanners van fotograferen houden maar dat het bedoeld is om ons te kwellen wist ik niet ...

JP8X5.jpg

Heb er ook geen woorden voor!:( Kut Japps!:duivels:

Origineel geplaatst door Cisco
Kent iemand deze bak?:confused: Nooit gezien!

Prophet-10 Cut.

Die is waarschijnlijk van een orginele P10 gemaakt, wel heel mooi gedaan
En dan die Prophet 5,s ik was al verliefd op dat ontwerp maar 14 x !!!!
tjonge ik wordt gek.

Die P10 is idd gecustomised; waarschijnlijk omdat het origineel zo heet werd dat je er met het hele gezin op kon steengrillen.

Elegante oplossing om het zo in een expander-achtige box te gieten!

Hebben we in europa nou niet zo'n winkel? Met import erbij is het best wel duur om hier iets naar toe te laten verschepen.

Foto's synthsverzameling

Foto's synthsverzameling

wou er geen apparte thread voor maken, maar kijk eens wat ik vond (van matrixsynth.com) er zullen er wel zijn die dit al gezien hebben.
Gear_Overload.jpg

overkill? :)

Gagarin

ja, vraag me af waarom iemand anders 10 tr808's wil of 5 jupiters. Maar het is toch een geinig zicht.

Gagarin

Back