gearsluts ahoy!!! / Foto's synthsverzameling

tis allemaal overjarig spul waar geen enkel pro mee doodgevonden wilt worden destijds dan he, die dingen kon je in de jaren 80-90 voor weinig kopen. Er zijn ook hele containers met Korg MS20 vernietigd omdat het omverkoopbaar was geworden na al die digitale bakken die toen verschenen, intussen zijn er al een hoop mensen teruggekomen op hun besluit :)

Dit heb ik eerder gezien; is van een of andere synthwinkel in Tokyo, waar je niet zomaar even iets kan kopen, als niet-Japanner...

aligatoooooooo nippon!

(waar zijn trouwens die vitrines vol nieuwe 303's?)

da's natuurlijk 'gewoon' Five G in Tokyo
niet echt normaal wat ze daar allemaal bijeen hebben, er duiken geregeld foto's op matrixsynth op met het nodige 'pastergehalte'

je kan er gewoon kopen hoor, geen probleem, prijzen zijn vaak zelfs niet overdreven
en ja, ze hebben er soms gewoon nieuwe 303's en ander (vintage) roland spul met originele verpakkingen en al

da's natuurlijk 'gewoon' Five G in Tokyo
niet echt normaal wat ze daar allemaal bijeen hebben, er duiken geregeld foto's op matrixsynth op met het nodige 'pastergehalte'

je kan er gewoon kopen hoor, geen probleem, prijzen zijn vaak zelfs niet overdreven
en ja, ze hebben er soms gewoon nieuwe 303's en ander (vintage) roland spul met originele verpakkingen en al

Ik weet niet of dit dezelfde winkel is, maar een vriend van me draait wel eens in Japan en is daar in tokyo in een soortgelijke winkel geweest, waar de prijzen niet normaal zijn. 303,808 en 909's worden daar voor 1500 a 1800 euro te koop gezet en dan zeggen ze er vrolijk bij dat deze 808 eerst van Aphex Twin (of andere bekendheid) was.

nou, ben toch wel benieuwd naar wat recenter nieuws, foto's en prijzen aldaar.
ziet er goed uit, is er pas nog iemand geweest? wat besteld?
lekkere threat die shop.

wou er geen apparte thread voor maken, maar kijk eens wat ik vond (van matrixsynth.com) er zullen er wel zijn die dit al gezien hebben.
Gear_Overload.jpg

overkill? :)

Gagarin

natte droom :engel:

en leveren ze wel aan buitenlanders nu?
en zo ja hoeveel zou transport kosten?

wat een KUT winkel zeg, gooi die shit eens op de markt zodat goedwillend muzikanten er ook wat aan hebben..... zo te zien wordt er daar namelijk niks verkocht (übervol) Ik kende een gast die al zo'n 7 a 10 ms20 bakken had verzameld om deze weer met winst te kunnen verkopen als de prijs flink was gestegen.... flikker toch op man :kont:

Er zijn ook hele containers met Korg MS20 vernietigd omdat het omverkoopbaar was geworden na al die digitale bakken die toen verschenen, :)
(het drong nu pas tot me door,) dus daarom werden toen die mammoettankers gevuld met minimoogs afgezonken. en al die synthi's die werden omgesmolten tot ploegscharen. hoe jammer in het huidige licht gezien.

nou, ben toch wel benieuwd naar wat recenter nieuws, foto's en prijzen aldaar.
ziet er goed uit, is er pas nog iemand geweest? wat besteld?
lekkere threat die shop.

Ik was er vorig jaar in november.
Spoijtig genoeg is hun aanbod een beetje kleiner geworden.
De twee TB303's die er stonden waren gereserveerd.
Het blijft wel een mooie shop, don't get me wrong.
Maar ik denk dat de tijden van 7 808's boven elkaar in één rek voorbij zijn.
Er stonden wel nog verchilende Moogs en Prophets...
Een kapotte TR909 en een stel erg vriendelijke Japanners ;-)
Ik heb er een SH 101 gekocht compleet met alles erop en eraan inclusief draagtas. voor een kleine 270 euro ongeveer. Netjes toch :okdan:

wat een kut winkel zeg, gooi die shit eens op de markt zodat goedwillend muzikanten er ook wat aan hebben..... Zo te zien wordt er daar namelijk niks verkocht (übervol) ik kende een gast die al zo'n 7 a 10 ms20 bakken had verzameld om deze weer met winst te kunnen verkopen als de prijs flink was gestegen.... Flikker toch op man :kont:

...

ik was er vorig jaar in november.
Spoijtig genoeg is hun aanbod een beetje kleiner geworden.

:d

Superwinkel, ben er in maart geweest. Supervriendelijke gasten, supervriendelijk spreken ze geen engels en ze verkopen aan buitenlanders maar je kan alleen in het japans mailen. Maar wat een spul zeg, niet normaal.

Vlak over het spoor in Shibuya zit nog zo'n shop, meer hiphop-minded. Veel MPC, SP maar ook veel SCI en een pracht van een Chroma! En geen engels, helaas...

Back