Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Dat er een gigatische vervlakking is ontstaan is duidelijk.
Nee meneer, dan was het vroeger allemaal veel beter !
Ja, dat zal wel.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dat er een gigatische vervlakking is ontstaan is duidelijk.

Origineel geplaatst door isnieZot
en euhm skelet. jij zit hier weer te zagen over het feit dat de muziek van tegenwoordig crap is. maar heb jij hier niet zo lang geleden een K3 achtige song hier op het forum geplaatst? je gaat me toch niet wijsmaken dat die track bij de 20% van goede liedjes hoort zeker?
de pot verwijt...

Het is nu 80% troep en 20% fijne liedjes, daar waar de charts in 1980 toch nog 80% fijne liedjes waren en 20% troep.
Dat er een gigatische vervlakking is ontstaan is duidelijk. Nee meneer, dan was het vroeger allemaal veel beter !
Het is nu 80% troep en 20% fijne liedjes, daar waar de charts in 1980 toch nog 80% fijne liedjes waren en 20% troep.
Dat er een gigatische vervlakking is ontstaan is duidelijk. Kijk gewoon eens naar TV...troep troep en nog eens troep.
Uren reality soaps, en de massa slikt het nog ook. Film idem dito. Nu worden er langspeelfilms gemaakt aan de lopende band. Bij 9 op de 10 filmen val ik letterlijk in slaap. Echte goeie filmen mét inhoud, een spannend verhaal en mooie beelden is deze dagen echt een zeldzaamheid ! En begin nou niet over de nieuwste Star Wars...veel effecten, mooie beelden en verder leeg ! Kom nou niet vertellen dat het een sterk verhaal is ! Ideale week-end dvd dus...
) Star Wars is dan nog het mooiste voorbeeld: "veel effecten, mooie beelden en verder leeg." Dit als contrast met de kwaliteit van vroeger? Wat is dan het verschil met de eerste drie delen (nou ja, deel 4-6 tegenwoordig...)? En jawel, die kwamen toch echt rond 1980 uit. Overigens samen met nog veel en veel meer sf-pulp (die nu gelukkig niet meer te zien is).
); de moderne R&B en trance echter veel minder, terwijl anderen daar waarschijnlijk weinig verschil tussen zien. Misschien is dit dus vooral een kwestie van het moment waarop je mening en smaak gevormd worden.
Origineel geplaatst door elektrovolt
You are a true believer.
Blessings of the state.
Blessings of the masses.
Thou art a subject of the divine.
Created in the image of man, by masses, for masses.
Let us be thankful we have commerce.
Buy more.
Buy more now.
Buy more and be happy.
Origineel geplaatst door sinew1958
XV-serie is prehistorisch tegenwoordig aan het worden.Van de D-juno is ook niks nieuws(gewoon,een naam die m'n hoopt te verkopen met klanken van de xv).De v-synth een samenraapsel van het beste van roland.
Enfin korg met zijn oasys is ook een samenraapsel van al zijn mogelijkheden van de firma korg.Functies in één instrument ,zoveel mogelijk,is het codewoord voor verkoop(en wie gaat er 7000 euro voor geven voor de oasys?).M'n veranderd een naam in iets anders voor hetzelfde.Triton,triton studio,triton ex.,roland rd-700 naar 700 ex,en wat ik persoonlijk hoor niks vernieuwend.Gloednieuw is het niet.Dus Creativiteit,is talent,en met talent kan je iets bereiken,zonder future technisch stuff!
. Is het niet zo dat die grotere bedrijven niet meer dat risico van een innovatief product maken willen nemen? De verantwoordelijkheid is te groot geworden. Er zitten B.V.'s, N.V.'s, aandeelhouders en weet ik wat niet meer achter. Winst maken is belangrijker en dat haal je dan niet uit een handjevol muzikanten maar wel uit de thuisstudio's. De simpele pietjes zoals ik zeg maar. Daarnaast noem je het Roland van vroeger wel baanbrekend, maar was dat op moment van introductie van hun producten ook zo? Zeg nou niet dat die oude bakjes van vroeger altijd met armen werden ontvangen. Ja, nu zijn tb's geliefd om dat een of andere pipo het in zijn hoofd haalde aan de knopjes te draaien tijdens het spelen.
Origineel geplaatst door Sjaak
iedereen moet maar lekker zelf weten wattie leuk vind, toch?
alleen moet je er even controlle over zien te krijgen. maar je kan er echt hele vette dingen mee. een nadeel is wel, als je je beam hebt aan staan, dat je als je er per ongeluk overheen strijkt, er dan gelijk een fx overheen komt. daar moet je dus wel mee oppassen.Muzikaal gezien wordt er de laatste 15 jaar wel erg veel bagger uitgebracht......eigenlijk sinds de definitieve doorbraak van de electronische muzoek.....
Net als je geen filosofisch meesterwerk verwacht als je in de bios naar de Fantastic Four gaat (zeer vermakelijke film imo trouwens, precies wat ik verwachtte).
). Dat zie je niet alleen met muziek, maar ook bv met schilderen (Bob Ross, painting by numbers), programmeren ("coden" met drag en drop gui's, of flash), alles eigenlijk. Ik denk zelfs dat "professionele" schrijvens zich het meest mogen beklagen over volksstammen van schrijvende hobbyisten die hun goeie naam te grabbel gooien
Immers is niet zo toegankelijk als schrijven. Is dat dan de schuld van de tools? Naar mijn mening niet.
Mensen willen blijkbaar liever bagger horen (schemerlampmuziek) terwijl ze ondertussen wat anders kunnen doen, dan dat ze aandachtig moeten luisteren een pianostuk van Prokofiev, of modern symphonisch werk (rock/metal opera's oid) waar je echt naar moet luisteren. 
Origineel geplaatst door Clay
Ben nog steeds in de wolken met mn X7, en hoor veel lovende geluiden over de Vsynth XT.

)Origineel geplaatst door fuse
Wat toch wel een beetje raar is want ik denk toch dat die XT een beetje gehyped wordt op't moment. Het is wel een strakke bak daar niet van. Maar de presets zijn niet bepaald je van het, dus zul je zelf wel geluidjes moeten bouwen en dat kan nogal wel eens tegenvallen.
Origineel geplaatst door fuse
En zo hoort het ook.
Goedkope 2e hands synths moeten ook gedumpt worden.![]()

Origineel geplaatst door Sjaak
Het kan raar lopen met een synth. De XT is in ieder geval een synth voor de geluiden tovenaars en zeker geen preset bak. Maar ja, daar zeg ook precies wat vaak het probleem is....velen kopen een synth om de presets en niet om wat je er uit kan halen.