Origineel geplaatst door d.b.1
safe sound
forumlid errol heb ik daar ooit eens gezien zegt natuurlijk niks over de winkel natuurlijk
http://www.safesound.nl/ linkje
Oh ja??
Hoe lang is dat geleden dan?
Ik ken willem (safesound) al vanaf het moment dat die op de rozengracht een winkelpand deelde met mr music.
Dat is alweer ruim 25 jaar geleden.
De 1 kan goed met willem opschieten, de ander weer niet.
Persoonlijk vind ik willem wel op een bepaalde manier excentriek.
Gaat nooit op vakantie, heeft nog nooit zn zaak een likje verf gegeven, kortom, een aparte man.
Ik kan me best wel voorstellen dat er mensen zijn die niet echt goed met hem door de deur kunnen.
Iedereen heeft wel zn eigen handleiding, ik trouwens ook
Zo nu en dan kom ik wel eens bij safesound langs.
Persoonlijk kan ik het wel vinden met Willem. Als ik iets wil uitproberen dan neem ik het mee.
Ik kan me wel voorstellen dat mensen zich niet zo prettig voelen bij winkels als dirkwitte en dijkman.
Met dijkman heb ik alleen maar het gevoel gehad dat je wordt weggekeken. Ooit wilde ik een 12snarige gitaar bij hun kopen en toen ik vroeg of ze een stemsleutel hadden ivm het stemmen van die gitaar, kreeg ik als antwoord:
Dat doen we wel als je hem koopt.
Binnen 5 seconden was ik weg.
Ooit kocht ik een mesaboogie (dirkwitte importeerde dat merk toendertijd) met een gibson SE voor het slordige bedrag van Fl. 10.000,-. Een week later kwam ik daar voor iets anders. Wat mij toen vooral opviel was dat ze me gewoonweg niet meer herkenden.
Desinteresse heb ik altijd een heel sterk punt van de eigenaren van dirkwitte gevonden.
Deze 2 winkels blinken vooral uit van de ongezelligheid. Er is geen muziekje te horen.
We doen nu al een tijdje zaken met midi amsterdam en groovemusic in duitsland.
Dat bevalt ons goed.
Een nadeel van midi amsterdam is dat niet alle bekende merken synths daar staan.
Maar ze hebben weer wel alle bekende software op voorraad staan.