Diversion
Geluid breier
Howdy fokes,
Ik zit te stoeien met mijn Mixer en Fx processor.
Ik heb de Behringer MX1604A met 2x aux sends/returns.
Me fx processor is de Digitech Studio S100.
Als mijn fx processor uit staat heb ik mooi stereo geluid uit bijv: mijn nordrack2/sampler/virusrack maar dan zonder reverb/mod pitch etc.
Als ik de S100 aan zet is het stereo geluid bijna niet meer te horen (ietsjes maar).
Ik heb een paar dingen geprobeert maar geen succes om het stereo geluid weer zo mooi te krijgen alleen dan met fx.
Kleine beschrijving hoe het er nu uit ziet:
Een mono kabel gaat van de 'aux send' naar de 'Mono/left in'.
Van de S100 gaat er een mono kabel terug 'Mono/left out' naar de 'Aux return Left/mono'
Ik heb ook geprobeer om een 'stereo kabel' van de 'aux send' naar de S100 'mono/left & right in'.
En dan weer van de S100 'mono/left & right out' terug naar de 'aux return left/mono & right'.
Maar hier bij was het ook geen succes.
En als laatste heb ik dit geprobeert:
Van de S100 gaat er een mono kabel terug 'Mono/left & right out' naar de 'Aux return Left/mono & right'
Hebt iemand dit ook gehad?
Of weet iemand wel ligt een oplossing?
Greetings
Stefan Aka Diversion
P.S.
Ik heb een klein voorbeeldje gemaakt misschien dat dat meer duidelijkheid schept
Ik zit te stoeien met mijn Mixer en Fx processor.
Ik heb de Behringer MX1604A met 2x aux sends/returns.
Me fx processor is de Digitech Studio S100.
Als mijn fx processor uit staat heb ik mooi stereo geluid uit bijv: mijn nordrack2/sampler/virusrack maar dan zonder reverb/mod pitch etc.
Als ik de S100 aan zet is het stereo geluid bijna niet meer te horen (ietsjes maar).
Ik heb een paar dingen geprobeert maar geen succes om het stereo geluid weer zo mooi te krijgen alleen dan met fx.
Kleine beschrijving hoe het er nu uit ziet:
Van de S100 gaat er een mono kabel terug 'Mono/left out' naar de 'Aux return Left/mono'
Ik heb ook geprobeer om een 'stereo kabel' van de 'aux send' naar de S100 'mono/left & right in'.
En dan weer van de S100 'mono/left & right out' terug naar de 'aux return left/mono & right'.
Maar hier bij was het ook geen succes.
En als laatste heb ik dit geprobeert:
Van de S100 gaat er een mono kabel terug 'Mono/left & right out' naar de 'Aux return Left/mono & right'
Hebt iemand dit ook gehad?
Of weet iemand wel ligt een oplossing?
Greetings
Stefan Aka Diversion
P.S.
Ik heb een klein voorbeeldje gemaakt misschien dat dat meer duidelijkheid schept
Attachments
Laatst gewijzigd: