Phochos thread !!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Een Fragment in low quality dan maar.

Een Fragment in low quality dan maar.

De Remix is een feit maar ja, past niet als ik hem wil uploaden. Te groot, je kent het wel.

Dus een fragment uit de mix dan maar en stuur ik de rest naar Phochos om te uploaden.

Phochos misschien kunnen we een keer een chat-sessie doen op MSN Messenger en de hele mix in hogere geluidskwaliteit e.d. uploaden. PB me maar..

Hier Fragment nr 1. een klein minuutje dan maar:confused:

Attachments

• phochosremixitfr1.mp3
    937,2 KB · Bekeken: 86
Zwaar oldschool maar oké.

Zwaar oldschool maar oké.

Hier het laatste deel van de mix om een beetje een indruk te geven..

Origineel geplaatst door phochos
IK DANK U HARTELIJK, GEACHTE MODERATOR, VOOR DE OPSCHONING!!!!

En voor iedereen: JE MAG LEUKE ITEMS PLAATSEN, MAAR EVEN GEEN ANTWOORDEN MEER IN DE ORDE VAN:

1. Of dit een zinville thread is
2. Of ik wel of niet bij mijn volle verstand ben
3. Of ik wel of niet serieus genomen wordt

Dus, reacties op de foto's en/of cdr's is prima en leuke reacties of recensies van de nummers ook. En je weet het:

JE KUNT NOG STEEDS MEEDOEN MET DE PHOCHOS REMIX COMPETITIE!!!

Phochos:D

Ik wil weleens een poging wagen,waar kan ik de files vinden?

Origineel geplaatst door justin
Ik wil weleens een poging wagen,waar kan ik de files vinden?

Op www.phochos.org daar staan de mp3's op een van de pagina's.

Succes met de remix.

Phochos:D

Mijn eigenbouw synthesizer uit 1976, de HFG BJ76, heeft zijn laatste tonen gegeven gisteren en is nu echt definitief op weg naar de eeuwige jachtvelden oftewel, hij heeft de geest gegeven. Omdat hij ook in het verleden werd gebruikt door mijn broer als meetapparaat, is hij naar hem toe gegaan. Dus geen HFG BJ76 meer in mijn setup.

Groeten,

Phochos=( =( =( =( =( :frons: :confused: :D :D

VRESELIJK NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door het programma Magix studio zijn alle mp3's van zowel Phochos als Mindsearch's Revenge zodanig veranderd dat deze niet meer af te spelen zijn. Ook kan ik op deze manier niet meer de cdr's branden. Gelukkig heb ik van sommige nummers wel backup's maar niet van alles. Dus moet ik eerst even gaan kijken wat er over is van dit alles. EEN GROTE RAMP DUS!!
Ik had ook een backup gemaakt van alle mp3's naar mijn externe harde schijf, maar daar is iets mis mee gegaan, dus dat is ook goed klote!!!!!!!!!!

Ik zit daarom er maar aan te denken om een gehele nieuwe start te maken met alles en misschien zelfs een nieuwe naam te nemen ipv van de andere twee.

DAAROM VOOR IEDEREEN (ZEKER VOOR DE REMIXERS):

WACHT NOG EVEN MET INZENDEN VAN DE TRACKS TOTDAT IK WEET HOE ALLES ZIT!!!!!!!!!!!!!!

IK DANK U!!!!!!!!!!!!!!!

Ex-Phochos/Mindsearch's Revenge

P.S. Geachte Moderator, deze thread mag afgesloten worden!!!!!=(

NIET AFLSUITEN A.U.B.!!!!!!

NIET AFLSUITEN A.U.B.!!!!!!

GEACHTE MODERATOR,

IK BEN EEN BEETJE TE SNEL GEWEEST MET TE ROEPEN DAT HET AFGESLOTEN MOET WORDEN!!!!!!!!!!!!

Ik ben dan wel alles kwijt qua muziek, maar dat is geen reden om het af te sluiten, moet alleen helemaal opnieuw beginnen. Heb wel besloten dat Mindsearch's Revenge niet meer doorgaat, omdat meestal diegenen die mee willen doen op het laatste moment afzeggen en dan kan het ook onder de naam Phochos uitkomen!!

Phochos/ex-Mindsearch's Revenge

VRESELIJK NIEUWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Door het programma Magix studio zijn alle mp3's van zowel Phochos als Mindsearch's Revenge zodanig veranderd dat deze niet meer af te spelen zijn.

Ik neem toch aan dat je mp3s niet gebruikt als masteropnamen??!

Origineel geplaatst door Bass
Ik neem toch aan dat je mp3s niet gebruikt als masteropnamen??!

Toch wel, ze stonden allemaal per album netjes bij elkaar, zodat als er iets werd besteld ik snel een cd'tje kon branden. En er zijn inderdaad voldoende mensen die een exemplaar van verschillende cd's van me gekocht hebben, dus zo'n ramp is het natuurlijk niet. Maar dat mijn backup mislukt is op die externe harde schijf vind ik veel erger omdat ik nu ook andere dingen moet nakijken of die wel gelukt zijn.

Phochos

P.S. Zit gewoon even in een flinke dip, kan er ook nog wel bij, naast de stress waarmee ik nu thuis zit.:)

Ff hart onder de riem.

Ff hart onder de riem.

Phochos,

Zelfs al zouden al je masters naar de klote zijn. Je moet deze thread niet af gaan sluiten. Ik heb net mijn eerste Remix gemaakt van een ander (jij dus) en daarnaast heb je al GOED gekeken hoe hoog de teller staat qua bezoekers van deze thread? Daarnaast begrijp ik dat Justin ook een Remix poging gaat wagen. Nog wat meer mensen en een nieuw album is een feit.

Wat iemand als schreef; er zijn her in der in Nerderland CD van je verkocht dus er dwalen nog nummers genoeg rond. En ik neem aan dat jij ook wel een aantal gebranden cd-tjes klaar hebt liggen. (Bijv: Space-Robot heeft zowat al je albums)

Phochos ik vind het een leuke thread. Geeft mij in ieder geval de mogelijkheden om te experimenteren met het Remix gebeuren e.d.

Groet Astro. :okdan: :okdan: :okdan: <- We gaan voor de 10.000 bezoekers en natuurlijk OOIT een live concert.

P.s. En de Remix CD komt jou kant op. PB mij je adres even a.u.b.

Merendeel van de nummers is gelukkig weer op zijn plek teruggekomen, heb ik kunnen lokaliseren op de harde schijf en was niet weg. Een paar nummers ben ik nog aan het opzoeken (van Mindsearch's Revenge, Versailles en Versailles 2). Ik ben weer wat geruster, maar ga in ieder geval een goede backup maken van deze nummers zodat, als er weer wat misgaat ik in ieder geval ze nog heb staan.

Phochos.

Bedankt aan ieder een voor de positieve hart onder de riem. Dank U!!:halleluja

DVD backup

DVD backup

Phochos,

Koop een DVD-Brander en maak een backup op een DVD of 2.
Nee, maak 2 backups.

Groet Astro.

Merendeel van de nummers is gelukkig weer op zijn plek teruggekomen, heb ik kunnen lokaliseren op de harde schijf en was niet weg. Een paar nummers ben ik nog aan het opzoeken (van Mindsearch's Revenge, Versailles en Versailles 2). Ik ben weer wat geruster, maar ga in ieder geval een goede backup maken van deze nummers zodat, als er weer wat misgaat ik in ieder geval ze nog heb staan.

Phochos.

Bedankt aan ieder een voor de positieve hart onder de riem. Dank U!!:halleluja

heb Versailles 1 hier liggen Phochos !

En een opmerkelijke foto uit 1989, toen ik in mijn pyama en kamerjas op de foto ging met mijn toenmalige apparatuur.

geweldige foto ! dit getuigd weer van typische Phochos humor !!!!!:halleluja

Versailles 2 heb ik gelukkig ook nog op cdr staan, dus die ik zelf weer terugplaatsen bij mijn nummers op de mp3 lijst op harde schijf.

Versailles 2 heb ik gelukkig ook nog op cdr staan, dus die ik zelf weer terugplaatsen bij mijn nummers op de mp3 lijst op harde schijf.

ik zou ze als .wav opslaan

hej phochos, als je een synth oid aanschaft, doe je dat dan omdat je 'm wilt hebben voor de sound of de opties of zo, of omdat je em gewoon wilt proberen? Je hebt zo veel van die dingen gehad, ik kan me bijna niet voorstellen dat je echt iedere bak uitgebreid doorgelicht en geprobeerd hebt om te zien of het echt wel wat voor je is...

zoals de nord rack, die je twee weken gehad hebt? :confused:

btw, met zo'n afwisselende setup: respect voor de muziek die je er uit haalt!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back