Pleinvrees
Ingeburgerd
Hallo allen,
Ik heb tot op het hede geprobeerd om geluidsynthese te leren door gewoon maar wat aan te rommelen en lukraak dingen te veranderen om te horen wat het voor invloed op het geluid heeft, maar ik heb het idee dat ik vast loop. Ik kan gemakkelijke geluiden programmeren maar ik hoop doormiddel van deze thread misschien wat nieuwe trucjes/concepten te leren zodat ik weer verder kan experimenteren
.
Dus, wat zijn jullie favoriete trucjes voor het programmeren van jullie synthesizers? Hebben jullie zelf nog andere tips om het programmeren van synthesizers beter onder de knie te krijgen?
Groet lieve mensen van synthforum,
Pleinvrees
Ik heb tot op het hede geprobeerd om geluidsynthese te leren door gewoon maar wat aan te rommelen en lukraak dingen te veranderen om te horen wat het voor invloed op het geluid heeft, maar ik heb het idee dat ik vast loop. Ik kan gemakkelijke geluiden programmeren maar ik hoop doormiddel van deze thread misschien wat nieuwe trucjes/concepten te leren zodat ik weer verder kan experimenteren
.Dus, wat zijn jullie favoriete trucjes voor het programmeren van jullie synthesizers? Hebben jullie zelf nog andere tips om het programmeren van synthesizers beter onder de knie te krijgen?
Groet lieve mensen van synthforum,
Pleinvrees