Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Slipperman
nordrack + yamaha + mc303 is in mijn ogen 3 spullen![]()

Dit is niet elektrisch.. het is een air orgel met stofzuiger dus.. Ik heb deze van matt second gekregen via marcuuu..Origineel geplaatst door phochos
En zo ben ik in 1975 begonnen, met een Magnus elektrisch orgel.![]()
Origineel geplaatst door phochos
En deze heb ik er ook nog bij gekocht: de Clavia Nordrack 1.

Origineel geplaatst door Bass
Aha, en die staat over 2 weken ook weer te koop ??![]()
![]()
![]()

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
fantastisch ideee !!!!!!!
Hierbij organiseer ik als starter van deze topic:
Phochos Recycle Project (PRP)
![]()
ja das juist. remix, cover, sampele in de catergorien !!!!!!!
de beste 10 inzenders krijgen een Phochos cd !!!!!!!!!!!!!
de nummers worden op een Phochos Recycle Project CD gereleased dwz dat de rechten van jullie werkjes dus vollediig onder Phochos vallen, das ook logisch, zijn naam staat op alle projecten.
De jury, dat ben ik !!!!!!!
dus inzenden per mp3 op deze site ! als t kan ook per .wav naar Phochos !

Origineel geplaatst door phochos
Installatie vlak na de opnamens van Observing The Moon van Phochos. Op de foto staat de volgende apparatuur:
Boss BR1180CD digitale recording studio, Hfg BJ76 synthesizer module, Behringer UB1202 12 kanaals stereo mixer, Yamaha RY10 drumcomputer,Roland JV1010 synthesizer module, Roland JV880 synthesizer module, Korg EA1 synthesizer module, Kawai MS710 hyper keyboard, Evolution MK225C masterkeyboard, Casio CTK691 work station.
Origineel geplaatst door astronaut
Ik wilde je bij Space-Robot gaan vertellen dat ik aan een remix bezig ben. De hoes is in ieder geval af. Als de Remix nooit af komt is deze hoes (aangepast) misschien wel geschikt voor een volgende CD.

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
die studio van jou zit er telkens tiptop uit ondanks al dat geschuif met al die synths.
wannneer komt de laptop in de setup?
Origineel geplaatst door astronaut
Ik wilde je bij Space-Robot gaan vertellen dat ik aan een remix bezig ben. De hoes is in ieder geval af. Als de Remix nooit af komt is deze hoes (aangepast) misschien wel geschikt voor een volgende CD.
Origineel geplaatst door Christov
helaas, als ik alle rechten af moet dragen ben ik nietmeer geintereseerd....
als ik wat sample doe ik dat ook niet dus nu ook niet, is een principedingetje
verder vette hoes van die tv!

(zonder jou credits uiteraard)