Phochos thread !!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En deze heb ik er ook nog bij gekocht: de Clavia Nordrack 1.

Origineel geplaatst door Slipperman
nordrack + yamaha + mc303 is in mijn ogen 3 spullen ;)

De MC303 heb ik al binnen, staat op de foto van mijn websites. De Yamaha CBX K1 XG en de Clavia Nordrack komen van de week binnen.

Phochos

P.S. Misschien zelf nog een Yamaha TQ5 module, die ik laatst helaas weg heb gedaan.:stupid :stupid

Origineel geplaatst door phochos
En zo ben ik in 1975 begonnen, met een Magnus elektrisch orgel.:eureka:
Dit is niet elektrisch.. het is een air orgel met stofzuiger dus.. Ik heb deze van matt second gekregen via marcuuu..

Hij staat trots in mijn huiskamer en is ideaal om the godfather tune te spelen. Wereld bak!

En deze heb ik er ook nog bij gekocht: de Clavia Nordrack 1.

Aha, en die staat over 2 weken ook weer te koop ?? ;) ;) :D

Origineel geplaatst door Bass
Aha, en die staat over 2 weken ook weer te koop ?? ;) ;) :D

Ga daar maar niet vanuit, het is mijn bedoeling om de apparaten die ik nu heb langdurig te gebruiken.:D :eureka:

Installatie vlak na de opnamens van Observing The Moon van Phochos. Op de foto staat de volgende apparatuur:

Boss BR1180CD digitale recording studio, Hfg BJ76 synthesizer module, Behringer UB1202 12 kanaals stereo mixer, Yamaha RY10 drumcomputer,Roland JV1010 synthesizer module, Roland JV880 synthesizer module, Korg EA1 synthesizer module, Kawai MS710 hyper keyboard, Evolution MK225C masterkeyboard, Casio CTK691 work station.

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
fantastisch ideee !!!!!!!
Hierbij organiseer ik als starter van deze topic:

Phochos Recycle Project (PRP)

:dj:

ja das juist. remix, cover, sampele in de catergorien !!!!!!!
de beste 10 inzenders krijgen een Phochos cd !!!!!!!!!!!!!
de nummers worden op een Phochos Recycle Project CD gereleased dwz dat de rechten van jullie werkjes dus vollediig onder Phochos vallen, das ook logisch, zijn naam staat op alle projecten.
De jury, dat ben ik !!!!!!!

dus inzenden per mp3 op deze site ! als t kan ook per .wav naar Phochos !

Beste mensen,

Waar blijven jullie met de remixen van Phochos nummers. De jury is in afwachting van de inzendingen. Dus probeer iets met de te downloaden nummers van de website www.phochos.org en sample een track, speel hem achterstevoren af of zoiets, zet er een loeiharde basdrum onder. Bekijk het maar.

Phochos

Installatie vlak na de opnamens van Observing The Moon van Phochos. Op de foto staat de volgende apparatuur:

Boss BR1180CD digitale recording studio, Hfg BJ76 synthesizer module, Behringer UB1202 12 kanaals stereo mixer, Yamaha RY10 drumcomputer,Roland JV1010 synthesizer module, Roland JV880 synthesizer module, Korg EA1 synthesizer module, Kawai MS710 hyper keyboard, Evolution MK225C masterkeyboard, Casio CTK691 work station.

die studio van jou zit er telkens tiptop uit ondanks al dat geschuif met al die synths.
wannneer komt de laptop in de setup?

Ha die Phochos.

Ha die Phochos.

Ik wilde je bij Space-Robot gaan vertellen dat ik aan een remix bezig ben. De hoes is in ieder geval af. Als de Remix nooit af komt is deze hoes (aangepast) misschien wel geschikt voor een volgende CD.

Attachments

• phochostv2.jpg
    phochostv2.jpg
    32,5 KB · Bekeken: 82
Re: Ha die Phochos.

Origineel geplaatst door astronaut
Ik wilde je bij Space-Robot gaan vertellen dat ik aan een remix bezig ben. De hoes is in ieder geval af. Als de Remix nooit af komt is deze hoes (aangepast) misschien wel geschikt voor een volgende CD.

zooooooooooooo Astrounaut, met die cover val je zoal in de prijzen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:halleluja

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
die studio van jou zit er telkens tiptop uit ondanks al dat geschuif met al die synths.
wannneer komt de laptop in de setup?

Op zijn vroegst in mei of juni, moet even op mijn vakantiegeld wachten, wilde het daar van kopen. Of de teruggaaf van mijn belasting moet zodanig hoog zijn dat ik hem er dan daar al van kan kopen.

Phochos

Origineel geplaatst door astronaut

Prachtige hoes, astronaut, zal zeker bij een van de besten gaan horen. Zie inderdaad wel mogelijkheden om die hoes voor een van de volgende projecten te gebruiken.

Phochos

Origineel geplaatst door Christov
helaas, als ik alle rechten af moet dragen ben ik nietmeer geintereseerd....

als ik wat sample doe ik dat ook niet dus nu ook niet, is een principedingetje

verder vette hoes van die tv!

Christov,

Van mij mag je best samples uit mijn nummers gebruiken als je dat wilt, als je maar niet hele nummers sampled en dan jouw naam eronder zet, maar dat lijkt me logisch. En je hoeft de rechten niet af te dragen, de bedoeling was alleen om van alle samples en remixen een cdr uit te geven via Orion Records, maar als je dat niet ziet zitten hoeven je nummers niet op de cdr te komen. Zie maar wat je doet.

Phochos:D

Christov ik denk dat Phochos gewoon bedoeld dat je die evt. ''track'' niet zelf gaat uitbrengen of promoten als helemaal jou eigen track.
Gewoon puur omdat het een remix moet worden en geen splinternieuw nummer met een geripte sample.
Ikzelf zou daar helemaal geen probleem mee hebben maar als jij dat wel hebt moet je het gewoon niet doen maar ik begrijp zeker de keuze van Phochos voor dit..
Zou gewoon lullig zijn als jij een Dope Beat gemaakt hebt en vraagt aan ons forummers hem te remixen en jij hoort hem ineens terug (zonder toestemming) in de ''blingblingblunt y'allnow whatI'msaying'' Hitlist :D (zonder jou credits uiteraard)

Op de remix cdr komt gewoon de naam van de uitvoerend musicus te staan, alleen komt bij de composities natuurlijk de naam van Phochos te staan (omdat het zijn nummers zijn). Kijk maar eens naar de cd van Jarre, An Odessey Through O2, waarop verschillende composities van Jarre bewerkt zijn door andere artiesten. De bedoeling is dus dat het zo'n soort cdr wordt, waarbij ikzelf (Phochos dus) ook een nummer ga remixen op mijn nieuwe softwarepakket Magix Studio 2004 De Luxe.

Phochos:D

Voor de beste inzenders (hierbij geld zowel de remix als het hoesje) stel ik een paar prijzen beschikbaar:

1e prijs: Een Yamaha TQ5 synthesizer module met handleiding
2e prijs: Een Panaview 6x20 binoculaire verrekijker
3e prijs: Een Luxon 8x20 monoculaire verrekijker
4e prijs: Een Parlinda Vergrootglas in de vorm van een kever
5e prijs: Een Remo tambourijn

Misschien is dit een reden om toch maar eens te gaan uitproberen of zo'n remix mogelijk is. De winnaars worden bekendgemaakt op dit forum.

Phochos:D :dj:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back