Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door phochos
Hier is een plaatje van de Alesis Ion

Origineel geplaatst door Nolet
ION is inderdaad echt dik maar heeft niets met de Andromeda te maken. Zoals Arv al opmerkt. Ik ben OIN gebruiker vanaf het eerste moment. Dit was mijn reviewtje:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=17431

Origineel geplaatst door cloudman
hmm, het spijt me dit te moeten zeggen,
en het is geen persoonlijke kritiek of zo,
maar na deze thread te lezen was ik helemaal overhypt over uw muziek, beste pochos.
Vervolgens heb ik wat tracks van je gedownd en beluisterd.
Die zijn zonder meer in orde en er zit heel wat vakmanschap en kunde en zo in,
maareuh,
ik hoor ze echt niet graag. Niet mijn stijl zeker?
Toch vind ik het heel erg leuk en ook bewonderenswaardig wat je hier allemaal doet
en dat je op deze manier toch mensen bereikt met een plaatje
en zelfs een schare fans hebt opgebouwd.
Ik mag dan al je muziek eerste klas knudde vinden,
wat je doet is de max!
(en ik vind dat je het moet blijven doen, al was het maar voor die mensen
die het wel superduper vinden)
![]()
greetz
eerlijke cloudy

, Opera EKS (198
, Back On '86 - '87 (198
, Honourable Working (1989)
, The Story of Storm (1990), The Universe (1993), Scenes From A Revolutionary Earth (??), Terrania (??), Versailles (??), Versailles Vol.2 (??), Silent Moments (??), Noisy Parts (??), Made In Heaven (2000), A Tale of Two Cities (??), Eppure Si Muove 2 (2001)
, Re-Organised (1999), Triton (??), Psycokinesis (??), Asimov Rising At Heinlein Point (??), Observing the Moon (??), Creation (2000), Return To Reality (2000), Journey Through Oxytetra (2001), Journey Through Oxytetra 2 (2001), Equivoque (2001), Movements (??), Micro Macro (??)
Origineel geplaatst door phochos
Cloudy,
Dank voor je oprechte en eerlijke antwoord, ik weet zeker dat er meerdere mensen zullen zijn die mijn muziek het liefst richting Mars of de Maan zien vertrekken, maar smaken verschillen nu eenmaal. Er zijn ook voldoende mensen die lyrisch worden van mijn muziek en het het "beste van het beste" vinden, dus dat is dan weer het andere uiterste. En dan zijn er mensen die het noch goed noch slecht vinden.
In ieder geval doet zo'n bericht me gewoon wel goed, omdat het zeker niet is bedoeld als een actie om me onderuit te dirigeren of me de grond in te boren.
Groeten,
Phochos![]()
![]()
![]()
![]()

Origineel geplaatst door SPACE-ROBOT
hier een vergeten site? http://members.lycos.nl/phochos/index.html![]()
![]()
![]()