Goede geluidskaart voor rond de 150,-

ok - maar stel - ik draai cubase sx 2 op een laptop en ik gebruik bijvoorbeeld die Audiophile usb kaart, hoeveel latency heb ik dan? - waar hangt het vanaf?

Ik heb de Audiophile 2496... Hele fijne kaart als ie goed geconfigureerd is!

Komt een stevige warme sound uit!

Origineel geplaatst door Kenvdb
Ik heb de Audiophile 2496... Hele fijne kaart als ie goed geconfigureerd is!

Komt een stevige warme sound uit!

Is die kaart dan zo moeilijk te configureren?

Ik denk er ook aan om mijn SB buiten te smijten en om die Audiophile te kopen. Maar het is net dat configureren dat me een beetje afschrikt als newbie in da house

Origineel geplaatst door Mensch-Maschine
ok - maar stel - ik draai cubase sx 2 op een laptop en ik gebruik bijvoorbeeld die Audiophile usb kaart, hoeveel latency heb ik dan? - waar hangt het vanaf?

Met die Asio drivers kun je zelf de latency instellen. Ik heb zelf de gewone Audiophile (intern) in mn pc en dan kun je kiezen tussen gemiddeld 1ms en 46 ms.
Het scheelt ook hoe snel je laptop is en hoe je Windows geconfigureerd hebt (meer prioriteit geven aan achtergrondprocessen (= audio) kan ook al wat schelen) etc.

Origineel geplaatst door divinio
Is die kaart dan zo moeilijk te configureren?

Ik denk er ook aan om mijn SB buiten te smijten en om die Audiophile te kopen. Maar het is net dat configureren dat me een beetje afschrikt als newbie in da house

Ik vind het niet moeilijk te configureren, ligt eraan wat je ermee doet. Ik hoef zelf niet meer in te stellen dan de latency 8) Zoek anders even op google ofzo naar plaatjes van de interface van de 'M-Audio Delta Control Panel'.

Ik heb de phase 28 van terratec.. Heeft zo zn nadelen: tikken als ie zichzelf aan/uit schakeld, een beetje vreemd werkend mixertje... Maar wel goed geluid, veel uitgangen, midi in/out, digitaal in/out. Opnames klinken gewoon goed, zeker als je kijkt naar de prijs ten opzichte van andere geluidskaarten..

Back