M'n eerste nummer (Geen trance)

hmm ik vind dit wel goed, drums ook lekker
alleen die soort staccato akkoorden steeds vind ik niet zo geweldig, dat moet gewoon strakker en feller!
hey cool die toms op 't eind
ja zit zeker goed in elkaar:okdan:

Ik vind dit echt wel een lekkere track hoor, vooral de percussie vind ik erg ok!
Maar de geluiden voor de melodie en de melodie opzich zijn ook zeer goed gedaan...Als geheel valt het allemaal mooi in elkaar...Goed hoor! :okdan:

Origineel geplaatst door christopher
Tsjonge, nogal veel gear heb je. Echt geen andere nummertjes geproduceerd?

haha, ja natuurlijk zat andere nummers. Nee maar ik schreef "eerste nummer dit jaar".
De voorgaande jaren natuurlijk al flink bezig geweest :D

hier even een paar tips om het interresanter te maken:

werk meer naar een climax toe
kies duidelijker een rustpunt in je arrangement
misschien kan je de sounds wat meer laten ontwikkelen, het nummer is nu erg vlak

Origineel geplaatst door hansbakker
hier even een paar tips om het interresanter te maken:

werk meer naar een climax toe
kies duidelijker een rustpunt in je arrangement
misschien kan je de sounds wat meer laten ontwikkelen, het nummer is nu erg vlak

Thanks, maar eigelijk is ie al klaar. Ik kan het ook niet meer wijzigen, dat betekend namelijk opnieuw maken.
Ik mis zelf geen climax of iets anders. En de meeste ander mensen zo te horen ook niet :)
Ik maak ook geen climax muziek. Nee hij gaat zo op de plaat.

Origineel geplaatst door sander
Thanks, maar eigelijk is ie al klaar. Ik kan het ook niet meer wijzigen, dat betekend namelijk opnieuw maken.
Ik mis zelf geen climax of iets anders. En de meeste ander mensen zo te horen ook niet :)
Ik maak ook geen climax muziek. Nee hij gaat zo op de plaat.

Mag ik eens vragen wie dit gaat releasen?
Ben erg benieuwd welk label zich hiervoor interesseert?

Origineel geplaatst door Beepr

ik denk de bunker..

wel geinige toco geloof ik, brengen allemaal plaatjes van zichzelf uit die zn dan aan zichzelf weten te verpatsen :D

tenminste, dat is een beetje t idee wat ik krijg 8)

Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
ik denk de bunker..

wel geinige toco geloof ik, brengen allemaal plaatjes van zichzelf uit die zn dan aan zichzelf weten te verpatsen :D

uhh, ja jij begrijpt het helemaal. :stupid

Ik bedoel het zoals ik het vraag..??
Gewoon, wie brengt in nederland anno nu deze stijl uit, kwa label...
Niet zo'n rare of negatieve vraag toch? :confused:

meer dan dat, ik vind het de meest logische vraag die je maar kunt stellen naar aanleiding van dit nummer

In Nederland zijn er labels als Bunker en Creme die dit soort dingen uitbrengen. Buiten nederland zijn er ook verschillende labels, zoals Down Low, Kommando 6 en Stilleben. Clone doet de distributie voor dit soort labels (en zijn inderdaad zelf ook een label) dus als je meer wilt weten over labels die dit soort dingen uitbrengen is www.clone.nl een mooi beginpunt.
De meeste van dit soort labels zijn gevarieerd in hun aanbod, dus je komt er ook dingen tegen als door electro en italo beïnvloedde muziek. Wat mij persoonlijk aan dit soort labels bevalt is dat ze zich niet houden aan wat een 'het' publiek wil maar eerder dingen doen die zij zelf leuk vinden (misschien is dat wat DJ-D Prime bedoeld als hij zegt dat Bunker artiesten alleen maar zelf hun platen kopen). Ik vind zoiets lovenswaardig, er wordt door veel artiesten op dit soort labels een insteek gevonden die je niet snel zou vinden als je je bezig houdt met wat 'het' publiek wil, maar het wordt ook niet al te vaag en experimenteel (niet dat daar wat mee mis zou zijn, overigens).

Een eerste probeersel is het niet!!!!!!!!! Eerste nummer dit jaar.
En van 707 bassdrum houdt ik nu eenmaal. En die vindt je ook heel veel terug in de ouwe Chicago sound.
Net zoals alle andere ouwe Roland bakken en vele anderen.

En waarom is dit gedurft, je denkt toch niet dat trance en techno de enige populaire stromingen zijn.
Er zijn zat andere stromingen erg populair. En ok die wereldjes zijn wel wat kleiner, maar groot genoeg.
En Bunker heeft een erg goeie naam en is wereldwijd bekend. Alleen moet je je dan wel verdiepen
in de stromingen die niet mainstraim zijn. En dat doen de meeste mensen dus niet. Die slikken alleen
de bagger die ze op tv en radio worden voorgeschoteld.

Oja, volgende maand lekker touren in de USA, want verrek, daar is ook al vraag naar dit soort muziek en daar
sta ik dus gewoon elke avond in een andere tent voor publiek wat wel verder kijkt dan dat hele verrekte commerciele gebeuren, waar alles perfect en volgens allerlij regels moet klinken. :doei:

Last edited by a moderator:
Origineel geplaatst door DJ-D_Prime
ik denk de bunker..

Inderdaad. Jij hebt dat probleem niet, jij kunt het gewoon naar ID&T sturen, en die verkopen het wel voor je aan de grote massa die niet verder kan denken en luisteren dan poenktsspoenktsspoenktsspoenktss...

Vet goed MaN HEeEj :okdan: 8)

Klinkt goed Sander die track!!

Mijn intresses liggen dan ook meer in de Chicago sound en de Detroit sound, Ik geloof ook meer in de underground sound ook al verkopen die gasten dan niet zoveel records als een Tiesto, Bartes weet ik veel hoe de vogels allemaal heten.
Liever een lekkere underground hit dan een commerciële klapper, Ik noem dat dan ook meer consumptie muziek net als het nuttige van een Barcadi Breezer
Die Chicago sound en de Detroit sound is wel het gene waar het allemaal mee is begonnen.

:duivels:

onbescheiden mode

ik wil niet :kont: doen, maar met alleen een 808, 101 en 606 kun je al 'vettere' tracks maken...qua sound dan...

dit is GEEN persoonlijke diss Sander!, maar meer een suggestie om de mix/balans wat te verbeteren..

:okdan:

Back