MPC4k ram imstalleren, wat een gelazer, HELP!!

KeesVerkerk

Ouwe rot
Ik heb net die mutec 256 ram geinstalleerd maar mn mpc4k vreet hem niet.
Als ik m opstart nadat ik de kaart heb geinstalleerd blijft ie in de sartup scherm hangen, en reageert helemaal nergens op. Als ik de kaart eruithaal doet ie wel alles gewoon:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Wat een hel

Is dat nou zo moeilijk? Je duwt een reepje in de gleuf en klaar!
Desnoods nog even aandrukken met een hamer.

OK, flauw. Maar ik zou een nieuw reepje eisen en die oude mogen ze houden.
Garantie enzo.

Denk je?? Is er niet iets in de MPC4k iets dat ik moet configureren voordat ik de ramkaart erin duw???

Ik ben namelijk bang dat het mischien niet aan die kaart ligt, maar dat er iets mis is met de mpc:confused: ,,, echt lekker slapen vannacht zit er voor mij niet in,,, tenzij iemand een verlossende reply plaatst natuurlijk

Ik neem aan dat je het correcte type geheugen aangeschaft hebt? De meeste samplers zijn nogal 'picky' wat geheugen betreft

Origineel geplaatst door KeesVerkerk
Denk je?? Is er niet iets in de MPC4k iets dat ik moet configureren voordat ik de ramkaart erin duw???

Je hoeft in elk geval niets te configureren: hij scant zelf wattie inwendig heeft zitten...

bel/mail eens naar voerman of akai nl...

Groet,
Roy

Ahhh het is gelukt,,, wel raar want je moet echt kei en keihard douwen,,, ik hoop niet dat ik er ooit nog een andere ramkaart bij moet prikken want ik vind het maar eng,, zo'n bak van ruim 2000 euro openschroeven en dan keiihard moeten raggen.

Zie je wel?

Aanduwen met een hamer. :D

Origineel geplaatst door KeesVerkerk
Ahhh het is gelukt,,, wel raar want je moet echt kei en keihard douwen,,, ik hoop niet dat ik er ooit nog een andere ramkaart bij moet prikken want ik vind het maar eng,, zo'n bak van ruim 2000 euro openschroeven en dan keiihard moeten raggen.

Tja, Voor Hardware moet je Hardware gebruiken?!:D

Het is geen peperkoek maar je moet wel oppassen, doordrukken totdat het tegenwerkt en niet verder gaan.

Back