<Artwork>

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hoesje.jpg

soon to be released.......2008 ofzo.......zoals het nu gaat.........

http://antithrust.da.ru

Origineel geplaatst door gemmetje
Zulks een geweldige album-titel kan (dus) alleen door een belg verzonnen worden ! :halleluja

Ik ben die gasten van ABN eens op café tegengekomen, ze kwamen mijn vriendin lastig vallen. Ik heb nog nooit zo een bende eikels ontmoet!!! (ze waren zeer vol van zichzelf om het licht uit te drukken) En zoiets zeg ik niet vlug.

ik heb namelijk met quinten(rits)de klas gezeten in het 6 middelbaar....resultaat heel wat afgelachen,fijne peer ?maar ja succes verandert de mens

he quinten als je dit leest ,de groeten van ward

1996-97 rodelijvekens stedelijk secundair kunstinstituut te gent

Sleeve van mijn 1e release... Design by Locust! (Niet van mij dus :P)

Nokia 3650 foto's heerschen :D

Attachments

• bionic 7 sleeve.jpg
    bionic 7 sleeve.jpg
    13,1 KB · Bekeken: 71
Soms is het echt onwijs moeilijk een geschikt plaatje te vinden die bij je muziek past. Vooral als het geen duidelijk thema heeft. Ik wil plaatjes bij mijn soloproject voor een compilatie cd, mijn debut en de website (www.zweerts.nl/jim). Maar beperk mijn luisteraars (het zijn er niet veel) er zo door. Iedereen heeft de vrijheid eigen beelden te krijgen bij het beluisteren van dit project. Wat moet ik nou doen?!!

Hahahah, is dat een Record Industry template die ik daar ontwaar? :)

Ziet er goed uit Nolet. Mooi!

Zeer zeker een RI template. Ik had geen flauw idee hoe groot die boel moest worden. En perfecte rondjes tekenen ben ik heel slecht in....eigenlijk alle dingen perfect doen ben ik heel slecht in....

Ik ben alleen wel graag een amateur-hobbyist-DTP'er. Ik vind "artwork" een beetje gechargeerd. Ik zie maar zelden hoezen die ik echt kunst vind. En meestal zijn die dan ook gemaakt door gerespecteerd kunstenaars.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back