<Artwork>

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Normen en waarden

Normen en waarden

Geen katten discimineren, Slipper! :)

Attachments

• slipper2.jpg
    slipper2.jpg
    36,7 KB · Bekeken: 73
Re: Normen en waarden

Re: Normen en waarden

Origineel geplaatst door OnAcid
Geen katten discimineren, Slipper! :)

owwwww......wat een heeeerlijke fotosoep dit..... :dubbel: :dubbel:

:halleluja

Erg MOOI!

Erg MOOI!

Ik knutsel zo af en toe ook wel eens wat CD-covers in mekaar en ik mag wel zeggen dat ik je stijl wel erg cool vind! Mooie creaties.

Eric

Niet echt een CD-cover, maar wel volledig van mijn hand en ook wel een beetje "artwork": een potloodtekening van de Cutty Sark (hangt bij ons in de living op A2-formaat). Tekenen is één van m'n andere hobbies.

:doei:

Attachments

• cutty-sark_klein.jpg
    cutty-sark_klein.jpg
    24,5 KB · Bekeken: 71
Origineel geplaatst door Danny
Niet echt een CD-cover, maar wel volledig van mijn hand en ook wel een beetje "artwork": een potloodtekening van de Cutty Sark (hangt bij ons in de living op A2-formaat). Tekenen is één van m'n andere hobbies.

:halleluja

Ik zou je gier inruilen voor een stel potloden als ik jou was ! :D

offtopic: waarom noemen belgen hun huiskamer hun living of nederlanders hun living de huiskamer?

Origineel geplaatst door Christov
offtopic: waarom noemen belgen hun huiskamer hun living of nederlanders hun living de huiskamer?

Omdat die domme belgen toch altijd weer anders willen zijn dan die slimme nederlanders :dubbel:

Anders geen flauw idee ;)

was niet afzeikerig bedoelt....maar t valt me altijd op als ik jambers kijk :D

Ik lach er zelf ook mee joh ;) ... ervaarde het helemaal niet afzeikerig :) .

Ik zou wel niet naar Jambers kijken ... krijg je enkel en alleen 'rare' belgen te zien (ja ... er bestaan ook 'normale' belgen :D )

;)

Hoewel offtopic, toch best een goed punt !
Belgen zijn over het algemeen veel logischer qua woorden als nederlanders.
Ook hebben ze vaak nog wel een "nederlands" woord voor iets waarvoor de nederlanders allang een anglicisme ofzo gekozen hebben.

Behalve bij die "living" dus......... :confused:

en danny ik ken ook wel andere belgen hoor, heb zelfs nog wat belgische cds hierzo

lijstje chris zn belgische cd's

ABN - Seriewoordenaar
Freestyle Fabrik - Het consensus van de kleine dingen
Hof van Commerce - Rocky 7
Sanctum - Opper Rationeel (een van de beste rapcds allertijde in mn ogen)
Frithop is dood 1 verzamelaar
en nog wat demootjes van andere belgen...

verder keek ik vroeger graag naar samson en gert :W

ABN - Seriewoordenaar

Zulks een geweldige album-titel kan (dus) alleen door een belg verzonnen worden ! :halleluja

@gem - helaas dat die cd beetje in het niets valt met de rest...ik vind opper-rationeel vettere titel kwa woorspeling

@6 - ik heb wel wat cdhoesje hierl iggen die ooit gebruikt zouden gaan worden..zal eens zoeken he

maar meeste hoesjes zijn vrij propraganda stijl, aangezien mn muziek ook wle dat sfeertje heeft vind ik

enige wat ik zo kon vinden....

Attachments

• gasmaskcoverjpeg.jpg
    gasmaskcoverjpeg.jpg
    71,6 KB · Bekeken: 74
Om misschien even terug on topic te komen: nog één van m'n eigen gemaakte tekeningen ...

Hangt ook ergens bij ons in huis ... maar zeg niet meer waar :dubbel: ;)

Attachments

• strand_klein.jpg
    strand_klein.jpg
    18,3 KB · Bekeken: 72
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back