Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Tom Thomas
Gokken/risico nemen is leuk, zolang je maar niet verslaafd raakt.![]()
Tom
Origineel geplaatst door mono-poly
Nou ik heb mijn gelijk gehad hoor
Je word dus inderdaad gewoon weg gevaagd
En dieven worden beschermd op dit forum!!!!!!

) ga ik hem persoonlijk opzoeken! En eerst op een normale manier mijn geld terugeisen en wanneer dat niet mogelijk is op een andere niet nader te noemen manier en dat geld ook voor bedragen onder de 25 €
Origineel geplaatst door Kevin
Tja zo'n Black list ben ik het eigenlijk wel en ook weer niet mee eens...
Ik snap best dat je je eigen genaaid voelt door zo'n deal met een ''Niels'' maar soms heb je dat ook zelf in de hand..
Ikzelf zal nooit een transactie doen via de bank en vooral niet binnen Nederland ik rijd of peroonlijk naar de desbetreffende persoon toe of die persoon komt naar mij toe met zijn koop/ruil/verkoopwaar dit alleen al i.v.m. evt. mankementen aan het apparaat.
Toch niets zo lullig als een apparaat kopen en erachter komen dat er vanalles mis aan is ! Ik heb nu ook een Alpha Juno te koop staan met wat mankementjes maar meld dit ook keurig.
En dan zou ik zoiezo altijd het adres van de persoon waar ik dan met ''handel'' willen en een telefoonnummer.
Want Mono als ik jou was en het ECHT duidelijk is dat iemand me genaaid heeft (als het mannelijk is) ga ik hem persoonlijk opzoeken! En eerst op een normale manier mijn geld terugeisen en wanneer dat niet mogelijk is op een andere niet nader te noemen manier en dat geld ook voor bedragen onder de 25 €
![]()
We hebben zo ook al een discussie gehad met de Synthforum nieuwjaarsborrel en toen waren de meningen daar ook al over verdeeld maar ik vind dat het hier om het principe gaat van het verhaal.
Maar van de andere kant vind ik het ronduit belachelijk dat er hier op het forum mensen zijn die van de ene kant gezellig met elkaar over gear praten en die wat opsteken van jou maar ook andersom en die je dan van de andere kant keihard in je reet nemen (wat dus niet fijn is) Die mensen moeten eens bij zichzelf te raden gaan en zich afvragen waar ze mee bezig zijn.
Stoer hoor een leuke studio hebben van het geld wat je bij elkaar gesprokkeld heb door andere mensen te foppen op deze manier.
Ik vind ook dat als het echt de spuigaten uitloopt bij bepaalde mensen dit openlijk toonbaar gemaakt mag worden om het forum zo ''schoon'' mogelijk te houden en niet om ieder wissewasje natuurlijk .
Origineel geplaatst door Slipperman
tja een klein setje samplecd's oid zal ik gewoon over de post laten komen. bedoel voor 4 samplecd's zal ik niet naar groningen rijden (ik noem maar wat)... das gewoon onzin maar goed we hebben dan dus dit soort figuren er ook tussen zitten. vind gewoon dat men er gewaarschuwd voor moet zijn...

Origineel geplaatst door Mk II
IMHO zou je het ook om kunnen draaien: een witte lijst met referenties n.a.v. deals die goed zijn gegaan zodat een eerlijk iemand een goede reputatie op kan bouwen. dan belaster je niemand en het kan toch zeer nuttig zijn.
ideetje?
Origineel geplaatst door OnAcid
Toevallig, dit stelde ik ook voor binnen het sf team.
Je ziet het vaak op de AH mailinglist.
Origineel geplaatst door Errol
Maar ja hebben jullie ooit van brute bertus gehoord?![]()