Oplichter?!!! Humor!!!! Prophet5 voor$ 800

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
heb ook zo'n mail gekregen na een veiling, die ik niet gewonnen had, ca 4 weken geleden. vond het toch maar vreemd die ongevraagde aan biedingen! heb het afgedaan met een kort mailtje.
ik zou toch maar oppassen voor oplichters, 't zit voor m'n gevoel tussen "gratis"sexsides en "rijke congolezen" in.

Origineel geplaatst door Catscan
Wat is escrow? een soort rembours?

dit lijkt mij toch de beste en meeste betrouwbare optie, jij stuurt geld daarheen zij laten de verkoper weten dat het geld er is, de verkoper stuurt het pakked op. als jij het binnen hebt en alles is oke geef je escrow een seintje en zijn sturen het geld dan naar de verkoper.

mocht het dus niet in orde zijn dan laat je dat ook weten, stuur je het pakked terug en krijgt jij je geld terug.

heb het zelf nooit gedaan maar ken wel iemand en het werkte perfect.

succes.

Heb je je weleens afgevraagd als ze zo'n goed ebay-lid zijn en die dingen op ebay voor meer weggaan dan 800,- waarom ze dan buiten ebay om jouw benaderen om hem voor minder te verkopen!?

Laat je gezond verstand niet vertroebelen door je Nederlandse dealtjes gevoel...

gr. Tom

kan het dnek ik ook niet beter verwoorden dan tom thomas!

en vaak spelen die oplichters graag de onwetende persoon die bij toeval zo een "onding" hebben gekregen
en er vanaf willen.

zou het niet doen dude

Zijn er wel mensen met goeie ervaringen met e-bay in het buitenland? Ik zag op de duitse e-bay namelijk een paar belachelijk goedkope tr-808's... Voor die 250 euro rij ik er nog wel naartoe...

Grote kans dat je dan bij een of ander omaatje aanbeldt en die bij god niet weet waar je het uber hebt. ;)

ik zou het meteen doen, dealtje!

ahum, sorry ,ik liet me effe gaan, grapje

Origineel geplaatst door fuse
Grote kans dat je dan bij een of ander omaatje aanbeldt en die bij god niet weet waar je het uber hebt. ;)

Hahahahahaha, inderdaad ja....niet doen bart!!

Net wat Tom zegt, er klopt veel niet!
En ik heb ook gehoord dat hackers een 100% positieve stemmen over kunnen nemen van E-bay!
Denk jij dat je met een persoon te maken hebt met een goede reputatie, is het gewoon zo'n
f*cking hufter!

Ja echt opzouten......

Dit kreeg ik terug:)

I play and practice with my husband in our garage as a hoby.Now we want to
move and start over and we decided to sell all the stuff.
My name and address are as follows:
Ms Lisa Falchi
*** *** street
south eastham
****,London
UK
Phone number:0044*********
Wait your decision if you are ready to trade
Lisa

Ik heb al een kleine 200 dingen officieel via ebay gekocht
En een paar keer via een ebay email
Ik ben dus ook 2 keer genaaid en gewoon via een ebay veiling
En 1 keer op het forum betaald en niks gezien
Je moet gewoon je gevoel afgaan
En ja 250euro voor een 808 zal geen eindprijs zijn

Origineel geplaatst door mono-poly
Ik heb al een kleine 200 dingen officieel via ebay gekocht
En een paar keer via een ebay email
Ik ben dus ook 2 keer genaaid en gewoon via een ebay veiling
Je moet gewoon je gevoel afgaan
En ja 250euro voor een 808 zal geen eindprijs zijn

Als ik op mn gevoel afga doe ik het niet maar dan kom ik ook nooit aan een 808...

Die advertenties die ik bedoelde zijn trouwens alweer weg..

Origineel geplaatst door mikemix
Ik wil niet weten wat mensen als hobby in hun garage uitspoken.....

nu nog de "rijke congoleese " kant en het plaatje is compleet:L

Origineel geplaatst door mikemix
Wat let je?
wel goed,niet gek ?:W

ik heb in het algemeen best goed via ebay zaken gekocht, 1 keer was het wel op het randje.
blijft staan dat je 1.je gevoel serieus moet nemen, en 2. de verstandige voorzorgsmaatregelen zoals die ook vaker hier op het forum genoemd zijn in acht moet nemen. dan gaat het volgens mijn ervaring meestal wel goed.
in dit specifieke geval heb ik wel wat twijfel zoals ik al eerder probeerde duidelijk te maken:kimono:

[/B]

Toevallig door iemand met (tegenwoordig) deze avatar (voorheen 2 draaitafels en een speciaal kapsel) ?

Attachments

• vriend niels.gif
    vriend niels.gif
    326 bytes · Bekeken: 102
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back