mono-poly
Cheff Noodle
Origineel geplaatst door Soundtrooper
Toevallig door iemand met (tegenwoordig) deze avatar (voorheen 2 draaitafels en een speciaal kapsel) ?
Ja !!!
Ook toevallig die sample cd gekocht?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Toevallig door iemand met (tegenwoordig) deze avatar (voorheen 2 draaitafels en een speciaal kapsel) ?
Origineel geplaatst door mono-poly
Ja !!!
Ook toevallig die sample cd gekocht?
En 1 keer op het forum betaald en niks gezien
Origineel geplaatst door Nerve
Name & Shame zou ik zeggen!
Ik noem geen namen, maar doe maar 'save as' met dat plaatje.... en denk dat 'vriend' even weg, dan moet je toch al een heel eind komen hoor....
Origineel geplaatst door mikemix
Bedankt voor de tip...heel discreet...wat eigenlijk zo iemand niet verdiend, maar goed.

Sja je mag niet zeggen op het forum wie je naaid etc
Althans niet bij naam van de moderators
Of wie een broodzak van een figuur is
Maar ja soms schiet ik uit me slof
En die euros van die sample cd kan die leker diep in zijn zwarte gat douwen![]()
Ik heb gelukkig iemand van zijn wandaden kennnen redden

Origineel geplaatst door sunny pedaal
plus de bediening gaat met de ogen dicht als het moet.
Origineel geplaatst door sunny pedaal
zou iemand me misschien iets minder discreet maar wat meer concreet willen inlichten , eventiueel via een persoonlijk bericht , over welk persoon we hier spreken. voel niet zo de behoefte om zelf door schande en schade nog wijzer te moeten worden.
een opmerking tav de luchtballonprikker: m'n minimoog klinkt toch echt beter en zonder meer anders dan enig imitatie plugin, plus de bediening gaat met de ogen dicht als het moet.
Origineel geplaatst door Catscan
My name and address are as follows:
Ms Lisa Falchi
*** *** street
south eastham
****,London
UK
Phone number:0044*********
Wait your decision if you are ready to trade
Lisa

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Vroeger (15 jaar geleden) was ik ook zo een analoog adept en had zowat alles waar je van kan dromen. Ik kan je uit ervaring vertellen dat ik ook vaak stukken aan die dingen had en dat ik nu absoluut geen heimwee heb naar mijn mini-moogs, OB8, Prophet, Polaris,Xpander, en zoveel andere ouwe bazaar, integendeel !

We hebben het over de zelfde "vriend"