Oplichter?!!! Humor!!!! Prophet5 voor$ 800

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door mono-poly

En 1 keer op het forum betaald en niks gezien

Die moet toch wel nu met pek en veren door dit Forum gaan, wat een sufferd.

Origineel geplaatst door Nerve
Name & Shame zou ik zeggen!

Ik noem geen namen, maar doe maar 'save as' met dat plaatje.... en denk dat 'vriend' even weg, dan moet je toch al een heel eind komen hoor....

Nee, ik heb niks van 'm gekocht, maar ik had in een andere thread al van 2 forumleden gelezen dat ze door ***** genaaid waren....

Origineel geplaatst door Soundtrooper
Ik noem geen namen, maar doe maar 'save as' met dat plaatje.... en denk dat 'vriend' even weg, dan moet je toch al een heel eind komen hoor....

Bedankt voor de tip...heel discreet...wat eigenlijk zo iemand niet verdiend, maar goed.

Origineel geplaatst door mikemix
Bedankt voor de tip...heel discreet...wat eigenlijk zo iemand niet verdiend, maar goed.

Als ik persoonlijk door hem was benadeeld, had ik het echt niet onder stoelen of banken gestoken, geloof me...:duivels:

Sja je mag niet zeggen op het forum wie je naaid etc
Althans niet bij naam van de moderators
Of wie een broodzak van een figuur is
Maar ja soms schiet ik uit me slof
En die euros van die sample cd kan die leker diep in zijn zwarte gat douwen }:|
Ik heb gelukkig iemand van zijn wandaden kennnen redden

Sja je mag niet zeggen op het forum wie je naaid etc
Althans niet bij naam van de moderators
Of wie een broodzak van een figuur is
Maar ja soms schiet ik uit me slof
En die euros van die sample cd kan die leker diep in zijn zwarte gat douwen }:|
Ik heb gelukkig iemand van zijn wandaden kennnen redden

Maaruh...Katwijk is niet verweg voor jou toch...:bekdicht:

!

!

Ik heb veel spul bij onze naaste buren vandaan gehaald en ben nog nooit genaaid.(en dat zijn redelijk veel spullen)Dus als je betrouwbaar en voor een goede prijs spullen wil aanschaffen doe het dan in Duitsland,betrouwbaar en redelijk. Nog steeds zou ik eerder in Duitsland me spullen gaan halen dan in Nederland. Trouwen ebay ind ik maar niks!

De enige keer dat ik troep heb besteld was via zon gast op dit forum,moet je nagaan! en als dit morgen weer het geval is...

Zou zeggen haal je voordeel eruit,wie dan ook.

VST

VST

Als ex-Prophet bezitter kan ik je adviseren om het VST-modelletje te kopen. (op voorwaarde dat je een goeie geluidkaart hebt)
Dit heeft een aantal voordelen :

1/ je word al zeker niet opgelicht
2/ een VST kan niet stuk gaan
3/ geen hond die hoort of jij een orginele P5 gebruikt ( toch niet in je eindprodukt)

Als de Prophet zo een exclusief ding zou zijn, waarom vind je ze dan nog steeds erg makkelijk 2de hands ?
Je hebt echt een probleem als hij stuk gaat en je kan maar hopen dat je een stabiel model kan kopen.
Trouwens : ga je die Prophet digitaal opnemen ? Dan moet je al echt héél goede convertors en mixer, monitors enz hebben wil je een beetje de "zogezegde" eigenheid van het toestel bewaren. Denk daar eens over na.

Vroeger (15 jaar geleden) was ik ook zo een analoog adept en had zowat alles waar je van kan dromen. Ik kan je uit ervaring vertellen dat ik ook vaak stukken aan die dingen had en dat ik nu absoluut geen heimwee heb naar mijn mini-moogs, OB8, Prophet, Polaris,Xpander, en zoveel andere ouwe bazaar, integendeel ! Ik ben blij dat ik veel hedendaagse digitale synths heb, en niet die ouwe rommel van toen. Opnieuw : heel het analoog verhaal is mythisch en ik maak er een ere-zaak van om die mythe te doorprikken.
Tenzij je die-hard verzamelaar bent en een P5 ontbreekt zou ik 2x maal nadenken over de reële toegevoegde waarde van een P5 en zoveel andere analoge spullen.
Laat mijn mening je echter niet weerhouden om dit toestel te kopen.

het kan best iets minder discreet en wat meer concreet !! , eventiueel via een persoonlijk bericht , gericht aan de persoon waarover we hier spreken. tja sommige mensen zijn gewoon wat eikelig.

een opmerking tav de luchtballon: m'n minimoog klinkt toch echt beter en zonder meer anders dan enig imitatio , plus de bediening gaat met de ogen dicht als het moet.

Laatst gewijzigd:
sry ftpc

sry ftpc

Origineel geplaatst door sunny pedaal
plus de bediening gaat met de ogen dicht als het moet.

Daar heeft u een punt ! Soundgewijs...nah.
Ja sorry m'n adje was totaaaal oftopic. Het ging hier om de oplichter.

Origineel geplaatst door sunny pedaal
zou iemand me misschien iets minder discreet maar wat meer concreet willen inlichten , eventiueel via een persoonlijk bericht , over welk persoon we hier spreken. voel niet zo de behoefte om zelf door schande en schade nog wijzer te moeten worden.

een opmerking tav de luchtballonprikker: m'n minimoog klinkt toch echt beter en zonder meer anders dan enig imitatie plugin, plus de bediening gaat met de ogen dicht als het moet.

Het plaatje heette "vriend niels"

Origineel geplaatst door Catscan

My name and address are as follows:
Ms Lisa Falchi
*** *** street
south eastham
****,London
UK
Phone number:0044*********
Wait your decision if you are ready to trade
Lisa

Bel haar dan even op!!! Een telefoontje naar Engeland is nog wel te doen. Even kijken of ze 'live' ook zo goed kan acteren. :P

Ik heb haar trouwens even 'gegoogled' (ze heeft best een unieke naam) en er kwam nog een $3000 Rolex verkoop advertentie naar boven in een forum waar dat niet behoort... :L

Re: VST

Re: VST

Dat deze 'lieve dame' een oplichter schijnt te zijn weten we nu onderhand wel?
Of anders even bellen ja. Maar goed, oplichters kunnen ook heel goed babbelen.

Trouwens herinnert mij ook nog aan een keer dat ik ook met een louche zaak te maken had.
Moest ik direct in m'n auto springen en dat ding daar komen afleveren. (1 uur rijden of zo) en dat 12 s'avonds. Terwijl ik de volgende ochten nog moest werken.
Ik ben wel gek maar niet dom.

Maar em....

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Vroeger (15 jaar geleden) was ik ook zo een analoog adept en had zowat alles waar je van kan dromen. Ik kan je uit ervaring vertellen dat ik ook vaak stukken aan die dingen had en dat ik nu absoluut geen heimwee heb naar mijn mini-moogs, OB8, Prophet, Polaris,Xpander, en zoveel andere ouwe bazaar, integendeel !

Waar zijn die foto's nou?
Ik bedoel. Als je zo trots was op je verzameling toendertijd heb je vast wel een heel familiealbum vol met foto's. Toch?

Trouwens en nieuwerwetse analoge synths zijn dan ook zonde van het geld om te kopen?
Bijv een andromeda is dan ook niets?

sluit ook niet uit dat iemand "onwetend" kan zijn...ik heb op een gegeven moment voor 100 GULDEN een SH1000 van Roland overgekocht van een collega...hij wilde er mee leren spelen maar hij wist niet dattie monofoon was....

:mega:

We hebben het over de zelfde "vriend"

Jongens. als dat allemaal waar is, zou ik zeggen, maak een zwarte lijst.
Dit soort idioten mogen van mij direct aan de schandpaal.
Het liefst met foto.

Maar 1 ding, het moet wel kloppen.

En aan mij mag je ze pb'en.

Ik ben liever gewaarschuwd en tlijkt me toch dat iedereen die hier niet van houdt dat ook wel wil weten.
Wat ik me afvroeg, ben je niet even bij die jongen langs geweest?

Kijk ik heb geen adres van die jongen
En van de moderators moet je gewoon je bek houden grof gezegd
Want die bemoeien zich er niet mee

En het is dus forumlid NIELS
Maar het verbaast me niks als die een andere nick heeft en deze post snel weg is of ge-edit

Wij hebben hier maandelijks met oplichters te maken.
Er lopen een aantal rechtszaken met die figuren.

Ons netwerk is vrij groot en iedereen die op een gegeven moment met ons samenwerkt,
krijgt een "zwarte" lijst van figuren waar we slechte ervaringen mee hebben gehad.
Dat doe je uit zelfbescherming voor je contacten.

Er is niets mis mee als iedereen op dit forum weet dat er bepaalde figuren hier rondhoppen met de bedoeling ons een loer te draaien.
Die bescherming is belangrijk en als de moderators dit ondersteunen dan zullen die oplichters ook eerder wegblijven.

Anders geef je ze een vrijbrief.
En je kop in het zand steken is niet verstandig want ik garandeer ze dat het veel erger gaat worden dan het nu al is.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back