* Tech Leads! *

Origineel geplaatst door Arv
Hey Isniezot jou 'dikke mannetje op de bank' heeft last van ADHD? haha lache

hij is aan het sporten om af te valllen.

Origineel geplaatst door isnieZot
hij is aan het sporten om af te valllen.

Krijgen we ook wekelijkse updates van de afvalrace?

euh sorry...offtopic

Minge techlied.

ok dan chrizz(ly bear)... 8)

ik lach me rot als een of ander Lame-O-Bil poppetje deze geluiden gaat usen in een van zijn tracks :D
t'iz nl wel erg stilletjes maar toch al meer dan 60 d/l's... beetje hetzelfde als met de Reaktor Creaties replieken destijds...

Origineel geplaatst door isnieZot
wat zijn precies de ingredienten van een techlead?
te veel... zo veel dat jouw'n 'dikke mannetje' er alleen maar meer van zou aankomen... ;)

Laatst gewijzigd:
@six:

en hoe flik je dat weer? :L

(geef es een hint over hoe jij je hoovers maakt bedoil uk ;)

Origineel geplaatst door Gran&Tilly
nou vooruit, ben toevallig net met een lead bezig. Weet niet hoe "tech" dit is:confused:

Zegguh TitaTovenaart klinkt wel lekkurrr maar istie tech ??? Laten we het eerst over de definitie van Tech hebben...
Als er een massa begint te springen (massa=meer dan 4000 personen met een gemiddlede leeftijd van 14) bij het horen van deze lead DAN PAS is het ''Tech'' :D

Origineel geplaatst door Kevin
Zegguh TitaTovenaart klinkt wel lekkurrr maar istie tech ??? Laten we het eerst over de definitie van Tech hebben...
Als er een massa begint te springen (massa=meer dan 4000 personen met een gemiddlede leeftijd van 14) bij het horen van deze lead DAN PAS is het ''Tech'' :D

Ja hoor eens ik zie nergens een definitie van tech leads ;). Maar goed, zat ff verder te freaken met m'n nord lead, en dus een nieuwe poging.

Als je het mij vraagt is dit een echte "tech" lead, ik zie hier wel een massa op uit z'n dak gaan.:dubbel:

En toch vind ik hem (persoonlijk) niet Tech :D
Maar ik houd ook niet van Tech :duivels:
Maar jou Woo lead vind ik wel RETEVET :okdan: (bring da phunk back ofzoiets)

En toch vind ik hem (persoonlijk) niet Tech :D
Maar ik houd ook niet van Tech :duivels:
Maar jou Woo lead vind ik wel RETEVET :okdan: (bring da phunk back ofzoiets)

Ok, dan geef ik het op 8~

Wat vind je precies vet eraan? het acid geluidje of die cheesy?

Komen allebei uit m'n nord rack 2 btw, I love that machine.

Uhhm beide en vooral ook de ''funk'' waarmee het gespeeld is (vooral in het begin met het filter dicht) alleen jammer dat ie bij de break stopt....smaakt namelijk naar meer..
Ik houd wel van die Bigbeat/Breakbeat dingetjes.
Heb zelf een Nord Modular (1) en die moet het ook wel kunnen deze geluidjes..

Uhhm beide en vooral ook de ''funk'' waarmee het gespeeld is (vooral in het begin met het filter dicht) alleen jammer dat ie bij de break stopt....smaakt namelijk naar meer..
Ik houd wel van die Bigbeat/Breakbeat dingetjes.
Heb zelf een Nord Modular (1) en die moet het ook wel kunnen deze geluidjes..

Meer als dit heb ik nog niet, ben er net aan begonnen, maar als ik het afmaak (zeldzaamheid) zal ik het posten.
Modular moet dit zeker kunnen, het acid geluidje is niks meer als een mono pulse golf met een 24 db low pass filter. envelopes korte attack middelmatige decay en lage sustain+ping pong delay.

Maar waar blijft jouw hoover kevin?8)

By The Way dit is dus wel een Alpha Juno 2 (voor zolang ik hem nog heb word waarschijnlijk geruild tegen een drumstation v2)
Update foto post ik dan wel als de A.W.A (Altijd wat anders) studio klaar is. :W
8o)

By The Way dit is dus wel een Alpha Juno 2 (voor zolang ik hem nog heb word waarschijnlijk geruild tegen een drumstation v2)
Update foto post ik dan wel als de A.W.A (Altijd wat anders) studio klaar is. :W
8o)

Hij klinkt wel echt ja, volgens mij kun je hier ook van die vallende drum and bass leads mee maken als ik het zo eens hoor.
Vraag me af waar de term tech lead vandaan komt.

Origineel geplaatst door Gran&Tilly
Hij klinkt wel echt ja

Omdat het ook en Alpha Juno 2 is ;)

By The Way dit is dus wel een Alpha Juno
da's idd een 'echte hoover'... maar we hadden het zeg maar over techleads in het algemeen... ;)

Origineel geplaatst door maxdox
(geef es een hint over hoe jij je hoovers maakt bedoil uk ;)
erm... ik vond Boggle ook al een k*t programma laat staan Hints... :D ..."het klinkt als... 2 lettergrepen..."

Laatst gewijzigd:
Back