Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Arv
Hey Isniezot jou 'dikke mannetje op de bank' heeft last van ADHD? haha lache
Origineel geplaatst door isnieZot
hij is aan het sporten om af te valllen.

te veel... zo veel dat jouw'n 'dikke mannetje' er alleen maar meer van zou aankomen...Origineel geplaatst door isnieZot
wat zijn precies de ingredienten van een techlead?

Origineel geplaatst door Gran&Tilly
nou vooruit, ben toevallig net met een lead bezig. Weet niet hoe "tech" dit is:confused:

Origineel geplaatst door Kevin
Zegguh TitaTovenaart klinkt wel lekkurrr maar istie tech ??? Laten we het eerst over de definitie van Tech hebben...
Als er een massa begint te springen (massa=meer dan 4000 personen met een gemiddlede leeftijd van 14) bij het horen van deze lead DAN PAS is het ''Tech''![]()
. Maar goed, zat ff verder te freaken met m'n nord lead, en dus een nieuwe poging.
En toch vind ik hem (persoonlijk) niet Tech
Maar ik houd ook niet van Tech![]()
Maar jou Woo lead vind ik wel RETEVET(bring da phunk back ofzoiets)

Uhhm beide en vooral ook de ''funk'' waarmee het gespeeld is (vooral in het begin met het filter dicht) alleen jammer dat ie bij de break stopt....smaakt namelijk naar meer..
Ik houd wel van die Bigbeat/Breakbeat dingetjes.
Heb zelf een Nord Modular (1) en die moet het ook wel kunnen deze geluidjes..

By The Way dit is dus wel een Alpha Juno 2 (voor zolang ik hem nog heb word waarschijnlijk geruild tegen een drumstation v2)
Update foto post ik dan wel als de A.W.A (Altijd wat anders) studio klaar is.![]()
![]()
Origineel geplaatst door Gran&Tilly
Hij klinkt wel echt ja

da's idd een 'echte hoover'... maar we hadden het zeg maar over techleads in het algemeen...Origineel geplaatst door Kevin
By The Way dit is dus wel een Alpha Juno

erm... ik vond Boggle ook al een k*t programma laat staan Hints...Origineel geplaatst door maxdox
(geef es een hint over hoe jij je hoovers maakt bedoil uk![]()
..."het klinkt als... 2 lettergrepen..."