onderwatergeluiden hoe?

Ik weet wel hoe je makkelijk bubbels kunt maken onderwater!

er is phaser met extreme settings ... die heel erg op onderwater lijkt
is volgens mij niet die van cooledit .. maar zat geloof ik bij 1 van de eerste virtual synth op pc ..

zit nu in fruity dacht ik ..

Origineel geplaatst door spdk
Ik weet wel hoe je makkelijk bubbels kunt maken onderwater!

Idd. Ik ben net de film: Lost in translation gaan bekijken, waarin als bij toeval een scene onderwater wordt getoond met aan de kant van een zwembad zo'n overdreven fitness trainer met bijpassende muziek. Dat is natuurlijk onderwater ook te horen, spijtig genoeg.

Mij lijkt het alsof ze gewoon een EQ hebben gebruikt waarbij men wat bubbels bijgevoegd heeft. Misschien gaat het dan wel lukken met die bubbeltjes....

heren, jullie hebben vast nog wel een condoom in de binnenzak. Condoom om je microfoon en in bad stoppen. daar kan geen software tegenop. zo deed cousteau t.

wees voorzichtig met de micro. ik heb wel eens kokend water opgenomen, en de openhaard. allemaal heel stom en de micro veel te dicht gehouden. (fantoomvoeding stond niet aan, dus geen geluid) javascript:smilie(':geslaagd:')

juist nog iets gelezen op wikipedia:
"High phasing speeds produce an "underwater" effect"

krijg je met een smallstone zulke snelheden?

nog wat gevonden, nu over de beatles:

The idea for the song came about when Starr was on a boating trip with his family in Sardinia in 1968. He was offered an octopus lunch, but turned it down. Then the boat's captain told Starr about how octopuses travel along the sea bed picking up stones and shiny objects with which to build gardens.[1] Starr said that hearing about octopuses spending their days collecting shiny objects at the bottom of the sea was one of the happiest things he had heard. Starr decided to write this song.
The backing vocals by John Lennon and Paul McCartney were put through compressors and limiters to create a gurgling sound, and Starr added the sound of bubbles being blown into a glass of water using a straw.

Back