fruityloops probeersel -geen trance o.i.d.-

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dumdumdadumdum

Scheelt niet veel
Ik heb sinds kort fruityloops 3.5, en dit is het eerste uitvloeisel daarvan. Helemaal af is het niet, maar ik vind het zelf wel geinig klinken (beetje lief, dat wel).
Ik heb voornamelijk fruityloop instrumenten gebruikt, en een paar (drum)samples uit mijn korg 01/w.

be gentle...:o:

hmm hij heeft de bijlage niet gepakt. opnieuw:

hmm... al 38 keer gedownload en 1 reaktie... dat kan nooit een goed teken zijn... :erm:

Tja 18 sec. daar kan ik weinig over zeggen helaas....

Het enige wat ik bijna hoor is strings.:) dus...

da's vreemd... zou ong. 2 minuten moeten duren. ff opnieuw uploaden.

en nou doet ie helemaal niks... laat maar zitten ook :(

dit begint een saaie monoloog te worden... en het is allemaal mijn eigen schuld!! :stupid
bestand wat ik wilde delen met jullie is te groot. kan maar max. 1 mb zijn, dat van mij is 2,7. Hoezo forumnoob?!:confused:
Anyway: even een vraagje: hoe krijg ik mijn tracks dan wel hier? Kan dat alleen met een link naar een site? want die heb ik niet =(

Sorry voor de forumvervuiling

3 manieren

1. ergens gratis Webspace vandaan toveren (zijn genoeg plekken voor Lycos en dergelijke)
2. zodanig compressen (mp3) dat ie wel past maar dit gaat weer ten kostte van kwaliteit
3. Iemand vinden die zo aardig is het zaakje ff voor je te 'hostten' en nee ik kan het niet helaas anders had ik het wel gedaan :D

Nou, met dank aan bovenstaande lieden zou het nu gelukt moeten zijn :)
Ik heb mezelf een soort van spoedcursus webbuilding gegeven (echt nog helemaal nooit gedaan dit :confused: ), en eindelijk kan ik mijn tracks aan de buitenwereld laten horen. En nou maar hopen dat het jullie niet tegenvalt :r
Er staan 3 tracks online, meer volgen waarschijnlijk nog wel. Enjoy!

http://members.lycos.nl/dumdumdadumdum/my_music.htm

Als dit het eerste is wat je met fruityloops hebt gemaakt en of in het algemeen het eerste is?!?!?! dan doe je het goed.:)
Je brengt een hele leuke sfeer mee, lief ja, maar dat is prima hoor:)

Je gebruikt soms iets teveel chorus vind ik zelf:)

Maar muziek technisch vind ik het prima nummers!!!

top!:biertje:

thanx!

Mod., kan deze thread op slot? ik zal 'em eens netjes opnieuw starten, waar alles wél meteen goed gaat.... :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back