Yamaha met SH 101 gratis???

Kweet zeker dat bij het lezen van deze advertentie een paar mensen helemaal dol zijn geworden. ;)

Z'on mooie Yamaha voor dat geld?

Euhh dus hij biedt een synthesizer aan die minder dan 200 euro waard is zodat hij niet hoeft te dokken voor de SH-101 die meer waard is ofzo?

Is er eens een keer iets interessants op 20 minuten fietsen bij mij vandaan, heb ik geen geld! :(

Origineel geplaatst door The Unholy
Zou deze meneer uit friesland wel weten wat een sh-101 is??

Wanneer hij een Yamaha laat reviseren, lijkt me dat dan van wel.

Origineel geplaatst door Sly Dog
Is er eens een keer iets interessants op 20 minuten fietsen bij mij vandaan, heb ik geen geld! :(

Voor die CS20m heb je dan ook liefst gemotoriseerd vervoer nodig :D Ik heb de mijne ooit in m'n eentje vanuit de Delftse binnenstad naar het station getild en verolgens in de trein in de spits naar Hoorn gesleept, inclusief overstappen. Geloof me, dat wil je niet 8o) (Daarom heb ik m'n CS40m ook maar laten bezorgen, dat is helemaal een tank)

hahaha jaja

Zo heb ik ook een keer een JX8P uit de Amsterdamse binnenstad naar Leiden gekregen.. Ook met de trein. Op zaterdag... En dan in de trein allemaal mensen die wat willen weten over die piano die je meesleurt..
En dan in Leiden nog een half uur op de fiets met de JX8p op je stuur.... aarrggg ;)

Arv

Origineel geplaatst door Arv
Waar is het gebruikelijke 'addertje'?

ik denk dat er geen addertje is. Die gast kent er volgens mij niets van.. Hij vermeldt bv een 20M ipv CS-20M.

Als het zo is dan is dit natuurlijk SUPER-interessant. Maar ik betwijfel het... zou die SH-101 niet volledig naar de ###### zijn ? :confused:

hmmm wat ister van teecht gekomen

hmmm wat ister van teecht gekomen

Origineel geplaatst door THM
Als het zo is dan is dit natuurlijk SUPER-interessant. Maar ik betwijfel het... zou die SH-101 niet volledig naar de ###### zijn ? :confused:

hmmm,...hmmm wat ister van terecht gekomen,...
heeft iemand die sh 101 en cs20m nog opgehaaldt in friesland
of moet ik het doen ,...haha :D

wtf??? Dat is alweer meer dan een jaar geleden hoor!! Kijk eens naar de data ;)

precies

precies

Origineel geplaatst door Mennomoog
wtf??? Dat is alweer meer dan een jaar geleden hoor!! Kijk eens naar de data ;)

ik ben benieuwd wat er nou is gebeurdt met dei synth
een jaar geleden ,.../
nieuwsgierig aagje

Back