grote prijs van nederland

Stefan

budget freak
in de interface van deze maand zat weer het inschrijfformulier voor de grote prijs van nederland voor de categorien dance en r&b. het lijkt me leuk om een keer mee te doen aan een dergelijke competitie, maar ik maak nou toch niet echt de meest toegankelijke "dance"... zou het nut hebben om me in te schrijven? of is het echt meer voor de mainstream?

In principe heeft het altijd zin voor je eigen PR, maar of je er veel tijd in wil steken das een 2de.

Wat ik wel vreemd vind is dat ze niet alleen live acts toestaan.....maar ook mensen die met behulp van cd's of vinyl hun eigen tracks aan elkaar mixen........toch eens overwegen.......hahahahaha ;)

Suc6

Dat is de grootste farce die er is. Ze laten je BETALEN om te mogen op treden.

En als je wint ben je gedoemd tot een duivelse vloek van eeuwigdurende ellende.

Niet aan mee doen hoor 8)

Als je het leuk lijkt om te doen gewoon doen.

En niet naar die azijnp!ssers luisteren verder.

weet je, als je in smackos zijn berichten alles omkeert, zegt ie best positieve dingen!

8o)

-C-

Wat een zeikers zitten er hier op het forum !!
Je betaalt 1 x inschrijfgeld, iets van 15 euro ofzo........en dan maak je kans op 5000 euro, een berg cd'tjes en studiotijd + begeleiding. En sommige winnaars van de afgelopen jaren kan ik nog herinneren.

Nobody beats the drum
Artefact
Quick & Brite
Longplayers
Prince Abooboo

Het is natuurlijk nooit een garantie voor suc6, uiteindelijk zul je zelf ook veel tijd aan PR moeten besteden, je moet de gpvn alleen zien als een fijne opstap en daarna zul je daar zelf in moeten springen.....en jezelf nog meer in the picture spelen (als je dat wil) !

Je kan ook in de grote prijs terecht komen door voorrondes van regionale popprijzen te winnen. Ik zit me af te vragen of je dan ook die inschrijfbrdragen moet betalen.
Volgens mij was het inschrijfgeld een tijdje terug iets van 100 gulden, maar zeker weten doe ik dat niet. Ik ben het wel met Smackos eens dat betalen om te mogen meedoen aan zoiets echt bizar is. Die gasten halen geld zat binnen via sponsordeals, reclame, en de deuropbrengst. Maar goed, ik ben toch niet van plan om mee te doen.

Geciteerd van de gpvn site:

"Het inschrijfgeld bedraagt 16 euro en is niet terugvorderbaar. Betaling van het inschrijfgeld is alleen mogelijk d.m.v. automatische incasso. De inschrijver verklaart met ondertekening akkoord te gaan met het reglement"

100 gulden heeft het nooit gekost volgens mij.

Dat inschrijfgeld is zodat niet elke harrie met een RM1x en geen talent mee gaat doen omdat 'het is toch gratis, so wat de n**k'

En je hoeft het niet als wedstrijd te zien maar meer als een leuke manier om te kunnen optreden.

Nou, dit brengt toch weer het entrepeneursschap in mij boven:

Ik nodig iedereen uit om mee te doen aan de grote prijs van Smackos!

Je moet wel 15 euro betalen (das 1 EURO goedkoper dan de GPN)

en je krijgt ook 1 drank bonnetje (niet voor alcoholische dranken alleen voor Ranja of Tjolk)

De hoofdprijs: 1 jaar lang gratis managment training coaching P&R A&R industry injection van Smackos!

Origineel geplaatst door smackos
Nou, dit brengt toch weer het entrepeneursschap in mij boven:

Ik nodig iedereen uit om mee te doen aan de grote prijs van Smackos!

Je moet wel 15 euro betalen (das 1 EURO goedkoper dan de GPN)

en je krijgt ook 1 drank bonnetje (niet voor alcoholische dranken alleen voor Ranja of Tjolk)

De hoofdprijs: 1 jaar lang gratis managment training coaching P&R A&R industry injection van Smackos!

Grappig ...... :gaap:

Ben jij die gast van legowelt ?

Origineel geplaatst door smackos

... Tjolk ...

:{

Alleen daarom zou ik al meedoen !!
(toch wel die met chemische bananensmaak hè ??)

Grappig ......

Ja we kunnen niet allemaal het nivo van ab normaal halen natuurlijk.

Ben jij die gast van legowelt ?

Nee ik ben smackos, tea-boy /assistant /klusjesman /Technische dienst op het kantoor van legowelt.

De afgelopen 3 jaar geweest bij verschillende categorien, als je serieus mee wilt doen voor 'de prijs' kom je toch al snel op een toegankelijk, leuk uitziend, voor breed publiek geschikte, act.

De categorie dance werd de laatste keer (dat ik er was) gewonnen door een live band met triphop achtige muziek, best ok hoor maar vond het weinig vernieuwend / spannend en bovendien meer weg hebben van een pop-act. Je voelt 'm al...

Back